How was your week?

• Αυτό πρέπει να ήταν το πρώτο μας, πραγματικά καλοκαιρινό πσκ!
  • Την Παρασκευή, μετά από τις δουλειές μας, κατηφορίσαμε παραλήμνια, αυτή τη φορά στην περιοχή του Ouchy.
  • Εκεί ο μικρός ενθουσιάστηκε με το τεράστιο, ξύλινο καράβι με τις τσουλήθρες και τις γέφυρες, εμείς χαλαρώσαμε λιγάκι, περπατήσαμε, θαυμάσαμε και επιστρέψαμε.
  • "Είδες μαμά πόσο γρήγορα πηγαίνει αυτό το αυτοκίνητο; Σαν τα πόδια μου!".
  • Και το Σάββατο είχαμε οικογενειακή εκδρομή στην περιοχή του Montreux.
  • Επειδή φτάσαμε όμως μεσημέρι, ξεκινήσαμε με στάση για φαγητό στην όμορφη terrace του εστιατορίου Le Pavois. Αν δεν το είχαμε ψάξει, δεν θα μας γέμιζε το μάτι γιατί ανήκει σε ένα ξενοδοχείο που είναι λίγο 80s αισθητικής.
  • Η μεγάλη του όμως βεράντα μας αντάμειψε, και το φαγητό επίσης.
  • Έτσι, γεμάτοι και χορτάτοι συνεχίσαμε με το Chateau de Chillon που τόσο καιρό θαυμάζαμε αλλά ποτέ δεν είχαμε επισκεφθεί.
  • Πρόκειται για το Νούμερο #1 σε επισκεψιμότητα, Ελβετικό Κάστρο. Πραγματικά μεγαλόπρεπο, σε μια εντυπωσιακή τοποθεσία πάνω στη λίμνη - στο κέντρο της Swiss Riviera.
  • Και μπαίνοντας μέσα συνειδητοποιείς το πραγματικό του μέγεθος και πώς ήταν τελικά φτιαγμένα τα κάστρα, γεμάτα καταπακτές, κρύπτες, μυστικούς διαδρόμους, λαβυρίνθους και ... φυλακές.
  • Να σας πω την αλήθεια, η αίσθηση σε κάποια μέρη του κάστρου ήταν πολύ περίεργη (τουλάχιστον για εμένα) καθώς σε φέρνει αντιμέτωπο με την πραγματικότητα (δηλαδή τους απαγχονισμούς, τις φυλακές, τα βασανιστήρια...).
  • Το περάσαμε όμως ελαφρά αυτό το μέρος και επικεντρωθήκαμε στη μαγευτική θέα (ειδικά από τις πολεμίστρες), στα πλακόστρωτα δρομάκια και στους εντυπωσιακούς πύργους.
  • Απόγευμα πια, μετά από πολύ περπάτημα, επιστρέψαμε σπίτι για να ανασυγκρότηση.
  • Και την Κυριακή, αφού ξύπνησε ο μικρός εκεί κατά τις 07.00 και τον πήραμε στο κρεβάτι μας, συνέβη το κοσμοϊστορικό γεγονός της οικογενειακής αφύπνισής μας στις 09.15! Τι δώρο!
  • Και το μεσημέρι είχαμε δεύτερο κοσμοϊστορικό γεγονός αφού καταφέραμε -επιτέλους- να κάνουμε το πρώτο μπάνιο της χρονιάς!
  • Ο ενθουσιασμός και των τριών μας δεν περιγράφεται.
  • Έτσι, επισκεφθήκαμε για πρώτη φορά την πλαζ του γειτονικού μας Pully που αποτελεί μία καταπράσινη έκταση, με 3 πισίνες, 1 εστιατόριo, πρόσβαση στη λίμνη μέσω μιας εξέδρας και αρκετές αθλοπαιδιές.
  • Βρήκαμε λοιπόν την ωραία μας σκιά κάτω από την μουριά και για 4-5 ώρες μπαινοβγαίναμε στις παιδικές πισίνες με τον Στεφανάκο (μαζί και εναλλάξ), παίζαμε μπάλα στο γρασίδι, φτιάχναμε cupcakes στην άμμο, φάγαμε την πίτσα μας, ήπιαμε τις μπύρες μας και απολαύσαμε ήλιο.
  • Και ο μικρός, κλασικά, δεν χόρταινε το νερό! Μετά όμως από μόλις λίγα λεπτά, γινόταν πάλι μωβ και έτρεμε. Φτου και από την αρχή λοιπόν να βγει, να ζεσταθεί λίγο, για να ξαναμπεί δριμύτερος!
  • Και δώστου βουτιές και νεροπίστολα και μπάλες και γνωριμίες με άλλα παιδάκια. Τρισευτυχισμένος!
  • "Πόσο ωραία ήταν μαμά στις πισίνες. Περιμέναμε τόσο καιρό πώς και πώς να πάμε!"
  • Κλείσαμε και τις καλοκαιρινές μας διακοπές! Την ελληνική μας εξόρμηση δηλαδή. Και αυτή τη φορά προορισμός μας θα είναι η Σέριφος!
  • Και η εργασιακή εβδομάδα ήταν πολύ - πολύ busy! Πω πω! Έκρηξη calls και παρουσιάσεων και αναλύσεων και προτάσεων και μπερδεμάτων και πιέσεων.....
  • Την Τρίτη όμως το απόγευμα υποδεχτήκαμε στο Lutry έλληνες φίλους που μένουν στη Λουκέρνη τόοοσα χρόνια τώρα χωρίς όμως να έχουμε καταφέρει να συναντηθούμε σε ελβετικό έδαφος. Τον Σταύρο και την Τζοβάννα, οι οποίοι έκαναν μίνι διακοπές καθώς τα κορίτσια τους βρίσκονται σε κατασκήνωση.
  • Και πήραμε τα παγωτά μας, κάναμε πατίνι, περπατήσαμε πολύ, συζητήσαμε πολύ, γελάσαμε πολύ, και συνεχίσαμε με μπύρες και ακόμη περισσότερες συζητήσεις... και ο Σταύρος με τον Στέφανο έβγαλαν παπούτσια και μπήκαν στη λίμνη και μετά -όπως ήταν αναμενόμενο- ο Στέφανος συνέχισε κανονικά με μαγιώ.
  • "Άντε ψηλέ, κάνε και εσύ λίγο πατίνι." ο Στέφανος στον Σταύρο! Ταίριαξαν τόσο πολύ!
  • Ανανεώσαμε το ραντεβού για μετά τις διακοπές, στη Λουκέρνη αυτή τη φορά.
  • Τετάρτη και Πέμπτη γεμίσαμε με ήλιο και δουλειές στο σπίτι και μαγειρικές και παγωτά στην βεράντα και κηπουρικές και βιντεοκλήσεις με τις οικογένειες.
  • Και την Πέμπτη το βράδυ αποχαιρετίσαμε την αγαπημένη μας συνάδελφο Barbora η οποία μετά από 1,5 περίπου χρόνο στα γραφεία της Λωζάνης επιστρέφει στην πατρίδα της την Σλοβακία.
  • Έτσι, μαζευτήκαμε στον όμορφο κήπο ενός άλλου συναδέλφου, φάγαμε σπιτικό Σλοβάκικο -εξαιρετικό- φαγητό, αναπολήσαμε, συγκινηθήκαμε, γελάσαμε, παίξαμε και αγκαλιαστήκαμε σφιχτά. Καλή αντάμωση αγαπημένη Barbora!