HOW WAS YOUR WEEK?

λωζάνη οικογένεια επισκέψεις μονμπενο montbenon lausanne παιδιά δραστηριότητες

• Δευτέρα σαν Κυριακή! Ήταν βλέπετε η Δευτέρα του Καθολικού Πάσχα οπότε αργία.
  • Και ήταν τόσο όμορφη, ηλιόλουστη, ήσυχη και ανοιξιάτικη!
  • Έτσι, το πρώτο μέρος το περάσαμε σπίτι χαλαρά, κάνοντας δουλειές, απολαμβάνοντας ήλιο στον κήπο, φτιάχνοντας φρουτοσαλάτες, βάζοντας πλυντήρια...
  • Είχε τόση ησυχία, που το μεσημεράκι καθίσαμε στον καναπέ της βεράντας με τον Στεφανάκο, υπό τον ήχο των πουλιών, και τον πήρε ο ύπνος.
  • Το δεύτερο μέρος το περάσαμε στο αγαπημένο μας Lutry το οποίο έσφιζε από κόσμο.... Άλλοι έπαιζαν ποδόσφαιρο (συμπεριλαμβανομένων των αγοριών μου), άλλοι Beach Volley (ναι, ναι με μαγιώ κανονικά), άλλοι περπατούσαν με ένα παγωτό στο χέρι, άλλοι έκαναν πικ-νικ στην πλαζ, άλλοι μπάνιο στη λίμνη, άλλοι γελούσαν πάνω από ένα Aperol Spritz.... Σαν να μύρισε καλοκαίρι (παρόλο που το θερμόμετρο έγραφε μόλις 15 βαθμούς C).
  • Τρίτη και ο συνοδοιπόρος και εγώ επιστρέψαμε στις εργασίες μας με τον Στεφανάκο εδώ, παρέα.
  • Και εκεί που δούλευε στον υπολογιστή ο συνοδοιπόρος, τι να δει έξω από το παράθυρο; Ένα ελάφι είχε επισκεφθεί τον κήπο μας!
  • Τρέξαμε και εμείς και μείναμε άφωνοι, να θαυμάζουμε την ομορφιά του! Έμεινε λίγα λεπτά και μετά έτρεξε προς τους γειτονικούς κήπους.
  • Βλέπετε εδώ που μένουμε, τα οικόπεδα διαχωρίζονται απλά με δέντρα ή ίσα - ίσα με κάποιους αραιούς, ξύλινους φράχτες οπότε ήταν εύκολη υπόθεση για το ελαφάκι να περιηγηθεί.
  • Μπήκαμε και στην τελική ευθεία για την άφιξη της αδελφής μου οπότε ξεκίνησαν οι ετοιμασίες! Και είναι η πρώτη τους επίσκεψη στο καινούργιο, Λωζανιώτικο σπίτι μας (να είναι "καλά" ο κορωνοϊός) οπότε η χαρά είναι διπλή.
  • Το απόγευμα κατάφερα και πετάχτηκα και ένα σούπερ- μάρκετ για πολεμοφόδια (τρόφιμα αλλά και σύνεργα για την διακόσμηση των πασχαλινών αβγών).
  • Τετάρτη και η μεγάλη μέρα έφτασε!
  • Απογευματάκι λοιπόν πήγαμε μέχρι το αεροδρόμιο της Γενεύης, ο Στεφανάκος και εγώ, για να παραλάβουμε τα κορίτσια: την αδελφή μου, την κόρη της και την βαφτιστήρα της.
  • Και δεν χάσαμε χρόνο καθόλου! Βουρ για Γενεύη!
  • Περπατήσαμε πάμε από 2 ώρες στο παλιό κέντρο και στη λίμνη, ήπιαμε τον καφέ μας, φωτογραφίσαμε, γελάσαμε....
  • Και ο Στεφανάκος ήταν τόσο χαρούμενος που δεν σταμάτησε να μιλάει! Και να τρέχει!
  • Νωρίς το βραδάκι επιστρέψαμε σπίτι όπου μας περίμενε ο συνοδοιπόρος με burger menu.
  • Τουρ στο σπίτι, βαλίτσες, τακτοποιήσεις, αναλύσεις για τα σχέδια των επόμενων ημερών και ύπνος αργά το βράδυ.
  • Πέμπτη και εγώ ήμουν σε άδεια, ο ήλιος έλαμπε, τον Στεφανάκο τον βρήκα αγκαλιά με την θεία του να κοιμούνται (είχε μεταφερθεί εκεί κατά τις 06.30 μετά το πρώτο ξύπνημά του), τα κορίτσια ήταν έτοιμα για περιπέτεια, οπότε εκμεταλλευτήκαμε την ημέρα μας στο έπακρον.
  • Αφού καταφέραμε να ετοιμαστούμε όλοι, ξεκινήσαμε για το αγαπημένο Gruyeres. Αυτή τη φορά μπήκαμε και μέσα στο κάστρο και τους όμορφούς του κήπους.
  • Πόσο γελάσαμε με τον Στεφανάκο που από εκεί που δεν ήθελε να βγαίνει φωτογραφίες, μεταμορφώθηκε σε photo bomber!
  • Φάγαμε έξω, κάτω από τον ήλιο, raclette (εννοείται καθώς η αδελφή μου το είχε "τάμα") και αργά το μεσημέρι συνεχίσαμε για τη 2η στάση της ημέρας: Maison Cailler.
  • Καταλαβαίνετε... σοκολάτες, και σοκολάτες και λίγες ακόμα σοκολάτες!
  • Κάναμε το τουρ, δοκιμάσαμε σοκολάτες, περιπλανηθήκαμε στο μαγαζάκι και χαθήκαμε μέσα στην πληθώρα των επιλογών.
  • Στάση #3, και αφού τα μικρά κοιμήθηκαν λιγάκι στο αυτοκίνητο, στο Lutry όπου μας περίμενε ο συνοδοιπόρος με ένα Aperol Spritz στο χέρι.
  • Ωραίος ήλιος, ωραία θέα, ωραία ησυχία... Ήπιαμε τους καφέδες μας, ο Στέφανος έκανε μαθήματα πατινιού στην ξαδέλφη και τη θεία του, περπατήσαμε μέχρι την πλαζ, χαζέψαμε τα kite surfs, και λίγο πριν τη δύση, επιστρέψαμε σπίτι.
  • Και αυτή η τόσο γεμάτη ημέρα έκλεισε με βάψιμο αβγών! Εμείς τα ζωγραφίσαμε οπότε είχαμε μια δωδεκάδα που κυμαινόταν από pikachu σε ninjago και από minion σε πιγκουινάκια.
  • Παρασκευή και είχαμε απαρτία καθώς πήρε άδεια και ο συνοδοιπόρος (yeah!).
  • Και φάγαμε το πρωινό μας, κάναμε τις ετοιμασίες μας και μεσημεράκι φτάσαμε στα Les Bains de Lavey.
  • Τα κορίτσια έλιωσαν κυριολεκτικά στα θερμά λουτρά, δοκίμασαν όλες τις πισίνες, παίξαμε παρέα, χαλαρώσαμε και μετά από κανα 3ωρο αναχωρήσαμε πτώμα όλοι.
  • Και είχαμε μια πείνα! Μακαρονάδες λοιπόν σπίτι με 3 διαφορετικές σάλτσες: κιμάς, πέστο και πέστο κόκκινης πιπεριάς.
  • Το απόγευμα το πρόγραμμα είχε κέντρο Λωζάνης, με εξαιρετικό καιρό, οπότε κάναμε πολλές βόλτες, χαζέψαμε στα καταστήματα, αγοράσαμε μικρά δωράκια και αναμνηστικά (πήρε δώρο - έκπληξη και ο Στεφανάκος στη θεία του ένα από τα αγαπημένα της κεριά ενόψει της γιορτής της), και καταλήξαμε στο πάρκο του Montbenon όπου φωτογραφίσαμε, παίξαμε στην παιδική χαρά και αναχωρήσαμε λίγο πριν νυχτώσει όταν έπεσε ο μικρός μου φαρδύς - πλατύς από ύψωμα και του κόπηκε η ανάσα.
  • Ευτυχώς δεν χτύπησε αλλά ήταν τρομαγμένος από την πρόσκρουση.
  • Το βράδυ φτιάξαμε τα πλατώ μας (με τυριά, κριτσίνια, χούμους, λαχανικά), ήπιαμε τα κρασιά μας, φτιάξαμε τα ποπ-κορν μας και βάλαμε ταινία: Encanto. Εντυπωσιακά χρώματα, κουστούμια, τραγούδια και σασπένς με ωραία μηνύματα. Την απολαύσαμε μικροί και μεγάλοι.
  • Πόση βροχή έριξε το βράδυ!
  • Έτσι το Σάββατο ξημέρωσε λίγο γκρι, λίγο κρύο, λίγο βροχερό.
  • Δεν πτοηθήκαμε όμως.... και ξεκινήσαμε με σπιτικά pancakes.
  • Έτσι, το πρώτο μέρος το περάσαμε βολτάροντας στο Ouchy, αφού η βροχή μας έκανε τη χάρη. Έτσι επισκεφθήκαμε τον εντυπωσιακό Ταϋλανδέζικο ναό, περπατήσαμε παραλίμνια, κάναμε πατίνια, φωτογραφήσαμε τις κερασιές και τις μανώλιες, παίξαμε στην παιδική χαρά...
  • Μεσημεράκι και μόλις άρχισε η βροχή να γεμίζει ξανά τον ουρανό, μπήκαμε στο Ολυμπιακό Μουσείο. Πάντα εντυπωσιακό, πάντα συγκινητικό, πάντα ενδιαφέρον για όλες τις ηλικίες.
  • Το απόγευμα επιστρέψαμε σπίτι με μια γρήγορη στάση στο σούπερ - μάρκετ για να διαλέξει ο καθένας το σνακ του. Ε, καταλήξαμε με 2 σακούλες τρόφιμα που κυμαίνονταν από sushi και bagels σε σαλάτες και τυριά.
  • Τα βάλαμε όλα στη μέση, στρώσαμε τραπέζι και τσιμπήσαμε κάτι ελαφρύ γιατί είχαμε μεγάλα σχέδια για το βράδυ μας.
  • Ντυθήκαμε λοιπόν, στολιστήκαμε και 19.00 νταν είμασταν στην Brasserie Montbenon για το βραδινό μας. Ήπιαμε τα κοκτέιλ μας (τα κορίτσια τα virgin τους), φάγαμε ωραία, απολαύσαμε τον χώρο και την παρέα και αναχωρήσαμε 21.00 νταν καθώς υπήρχε double seating.
  • Παρέα με τις λαμπάδες μας, επισκεφθήκαμε για πρώτη φορά την Εκκλησία του Αγ. Γερασίμου στο κέντρο της Λωζάνης για την Ανάσταση η οποία αναμενόταν στις 22.00.
  • Και έτσι εγένετο. Παρακολουθήσαμε τη λειτουργία πριν, λάβαμε το φως, περιμέναμε το Χριστός Ανέστη, ακούσαμε τα συγκινητικά λόγια του παπά σχετικά με τον πόλεμο στην Ουκρανία, και με τον Στέφανο ημι-κοιμισμένο, αναχωρήσαμε για το σπίτι.
  • Δεύτερη βροχερή και συννεφιασμένη μέρα η Κυριακή. Ήταν όμως τα γενέθλια του Στεφανάκου μας. Ετών 6! Και λόγω Πάσχα, δεν τα γιορτάσαμε επισήμως αλλά έχουμε ήδη προγραμματίσει τους εορτασμούς με τους συμμαθητές του και τις ελληνικές οικογένειες των φίλων.
  • Το πρόγραμμα γεμάτο, έτσι αφού πήρε το δώρο του ο μικρός (το καράβι Lego Ninjago που είχε ζητήσει), ξεκινήσαμε για το Montreux και συγκεκριμένα για το Chateau de Chillon. Μία ωρίτσα περάσαμε εκεί περιπλανόμενοι στις πολεμίστρες και τις αίθουσες, θαυμάζοντας κυρίως την τοποθεσία του κάστρου πάνω στη λίμνη και την απίστευτη θέα στην Swiss riviera.
  • Ανέβασμα στο βουνό για μεσημεριανό στο αγαπημένο Coucou στο οποίο μας περιμένουν πάντα με ένα χαμόγελο και καλή διάθεση.
  • Το σκηνικό πιο φθινοπωρινό, με τζάκι στον εσωτερικό χώρο, και τους επιβλητικούς πολυελαίους.
  • Πήραμε fondue επί δύο (ένα με τυρί - σαμπάνια - τρούφα και ένα με τυρί - ντομάτα), πήραμε σούπα σπαραγγιών, πήραν και τα μικρά κάποια περιφερειακά.... φάγαμε - σκάσαμε.
  • Μας έκαναν και έκπληξη με την τουρτίτσα του Στέφανου που είχαμε φέρει και την παρουσίασαν με τραγούδια και χειροκροτήματα και μουσικές! Ντράπηκε ο Στεφανάκος αλλά ήταν τόσο όμορφο το σκηνικό.
  • Επιστροφή υπό βροχή το απόγευμα σπίτι για ανασυγκρότηση, βαλίτσες, συμμαζέματα, συναρμολόγηση lego, δημιουργίες με χάντρες, τσιμπολογήματα...
  • Πέρασαν βλέπετε οι μέρες σαν νεράκι και οι επισκέπτες μας αναχωρούσαν το πρωί.
  • Πόσο όμορφα ήταν που τους είχαμε παρέα και γέμισαν το σπίτι μας και τις μέρες μας! Και μας έκαναν και εμάς τουρίστες στην πόλη μας. Και μοιραστήκαμε τόσες στιγμές.
  • Ήταν λίγο αλλά πολύ αναζωογονητικό και όμορφο! Ελπίζω να μας ξαναέρθουν σύντομα!