HOW WAS YOUR WEEK?

μπαλτάζαρ αθήνα εστιατόριο μπαρ αυλή καλοκαίρι balthazar athens restaurant bar

• Δευτέρα και ο συνοδοιπόρος και εγώ ανοίξαμε πρωί - πρωί τα laptops για μία εργασιακή εβδομάδα με ελληνικό αέρα.
  • Ο μικρός είχε διανυκτερεύσει στη βόρεια γιαγιά και περνούσε εξαιρετικά με τα ξαδέλφια και τους φίλους του.
  • Και η ημέρα ήταν πολλή πηγμένη αλλά φτάσαμε αισίως ως το απόγευμα όταν αφίχθη και ο μικρός με την γιαγιά του!
  • Αγκαλιές, παιχνίδια, εξιστορήσεις και βουρ για τις επισκέψεις που είχαμε.
  • Πρώτη, γρήγορη στάση στην αδελφή μου για να δώσει στον μικρό το νέο νεροπίστολο που του αγόρασε και συνέχεια στην οικογένεια των κουμπάρων μας και το νέο τους σπίτι, μόλις λίγα λεπτά από το δικό μας.
  • Και το σπίτι που ανακαίνισαν είναι εξαιρετικό!
  • Τα μικρά έπαιξαν πολύ όμορφα, από ποδόσφαιρο μέχρι μπιλιάρδο, εμείς τα είπαμε στην βεράντα, τσιμπήσαμε και αργά το βράδυ αναχωρήσαμε.
  • Πτώμα κοιμηθήκαμε και οι 3.
  • Και την Τρίτη ήταν η προγραμματισμένη αναχώρηση των δύο γιαγιάδων, του παππού και των τριών εγγονιών για διακοπές στο Γύθειο.
  • Φορτώθηκαν λοιπόν δύο αυτοκίνητα, έγιναν οι αναγκαίες διαπραγματεύσεις για το ποιος θα πάει με ποιον και έφυγαν.
  • Και ο Στεφανάκος ήταν πολύ χαρούμενος, ενθουσιασμένος αλλά και λίγο συγκινημένος. Μας αγκάλιαζε σφιχτά και μας χαιρετούσε.
  • Επιστροφή για εμάς στο φουλ εργασιακό πρόγραμμα ενώ οι εκδρομείς έφτασαν μια χαρά στο Γύθειο και μας πήραν για να δούμε τις βουτιές τους. Τι καλά!
  • Το απόγευμα κατεβήκαμε οι δυο μας στο κέντρο της Βούλας για δυο δουλειές, τσιμπήσαμε και συνεχίσαμε στο σπίτι της αδελφής μου.
  • Το βραδάκι είχαμε χωριστά προγράμματα: ο συνοδοιπόρος στο Χαλάνδρι για την κλασική συνάντηση της Τρίτης με την αντροπαρέα, και εγώ στην κάβα + wine bar Φαίδων με την αγαπημένη μου παιδική φίλη Κατερίνα για κρασί.
  • Τετάρτη, και μετά από απανωτές online συναντήσεις στη δουλειά, αναχωρήσαμε με τον συνοδοιπόρο για την Μαρίνα του Φλοίσβου.
  • Το πιστεύετε ότι δεν την είχα επισκεφθεί ποτέ; Την έχουν φτιάξει τόσο ωραία με τα μικρά κτίρια, τις προβλήτες, τα μαγαζάκια.... Τσιμπήσαμε στο Friday's, περπατήσαμε, πήραμε παγωτό στο χέρι και κατά τις 21.00 συναντήσαμε και τους φίλους Χρήστο και Μαριλένα στο θερινό, ανοιχτό θεατράκι που έχει δημιουργηθεί για συναυλίες.
  • Καθίσαμε στις θέσεις μας και κατά τις 22.00 ξεκίνησε ο Αλκίνοος Ιωαννίδης με τους εξαιρετικούς μουσικούς του. Και για 2 ώρες παρασυρθήκαμε από τις μουσικές κάτω από τον έναστρο ουρανό.
  • Εξαιρετική βραδιά Τετάρτης!
  • Πέμπτη και είχαμε ακόμη μία ημέρα με φουλ δραστηριότητες.
  • Κατά τις 08.00 ξεκινήσαμε ο συνοδοιπόρος και εγώ με το αυτοκίνητο ώστε να εργαστούμε από τα ελληνικά γραφεία της εταιρείας στον Ασπρόπυργο. Βασικά εγώ ήθελα να πάω να γνωρίσω και τις ομάδες (ελληνική και κυπριακή) με τις οποίες πια συνεργάζομαι, και εκείνος μου έκανε το χατήρι να πάμε παρέα.
  • Και ήταν τόσο ωραία αίσθηση να βλέπεις από κοντά μερικούς από τους ανθρώπους που συνομιλείς σχεδόν καθημερινά! Και ήταν όλοι τόσο συμπαθείς! Και με περιποιήθηκαν τόσο!
  • Αργά το απόγευμα αναχωρήσαμε, κάναμε μία γρήγορη στάση στο Π. Ψυχικό για να πάρουμε γλυκό και νωρίς το βράδυ καταφτάσαμε στο σπίτι της φίλης Ασπασίας για βραδινό με μερικούς από τους πιο αγαπημένους μας ανθρώπους (δύο κουμπάροι στο ίδιο τραπέζι).
  • Ήπιαμε, γελάσαμε, αναλύσαμε, παίξαμε με την Τρούφα, φάγαμε... και μετά τα μεσάνυχτα αποχαιρετιστήκαμε.
  • Στο μέτωπο του Στεφανάκου και των εκδρομέων, περνούν πολύ όμορφα, κάνουν ωραίες βόλτες στις γειτονικές παραλίες και πόλεις, βουτάνε χίλιες φορές την ώρα στην πισίνα και τρελαίνουν τις γιαγιάδες.
  • Πολύ κουρασμένοι ξυπνήσαμε την Παρασκευή! Τόσες ημέρες με πολλή δουλειά και σερί εξόδους. Χαλάλι!
  • Και είχα τόσες συναντήσεις και τόσο σημαντικές.... Ήταν μια κουραστική, εργασιακή ημέρα (to say the least).
  • Το απόγευμα όμως επισκεφθήκαμε την jewelry designer της καρδιάς μας στο KK Jewelry Lab. Αγκαλιαστήκαμε, είπαμε γρήγορα τα νέα μας, παραγγείλαμε κάτι δωράκια, πήγα και κάτι παλιά κοσμήματα για να μεταμορφωθούν, θαύμασα τα νέα της κοσμήματα (τα θέλω όλα!) και αναχωρήσαμε.
  • Επίσκεψη στην αδελφή μου (που είναι μόνη αυτές τις ημέρες) και βραδινό δίπλα στη θάλασσα για τους τρεις μας στο Riviera το οποίο βρίσκεται σε εξαιρετικό σημείο και έχει ανακαινιστεί με μεγάλη επιτυχία. Έχει χώρο για καφέ, για φαγητό και μπαρ για ποτά.
  • Σάββατο και ξεκούραστοι και ανανεωμένοι ξυπνήσαμε με την ησυχία μας (επιτέλους), φτιάξαμε πρωινό, κατεβήκαμε στην Γλυφάδα για βόλτα και καφέ, κατέβηκε και η αδελφή μου και χαλαρά περιηγηθήκαμε μέχρι το απόγευμα.
  • Επιστροφή σπίτι για λίγο air-condition (ε, είχε την ζέστη του!) και λίγη ξεκούραση.
  • Και το βράδυ είχαμε δείπνο τα 3 αδέλφια, οι σύντροφοι (πλην μίας που ακόμα δεν έχει φτάσει Ελλάδα) και μία φίλη στην πάντα εντυπωσιακή αυλή του Balthazar. Γευστικό φαγητό, χαλαρή ατμόσφαιρα, φιλικό προσωπικό, δροσερά κοκτέιλς και πολλές - πολλές συζητήσεις.
  • 'Εφτασε 02.00 για να επιστρέψουμε σπίτι.
  • Και την Κυριακή ξυπνήσαμε με την ησυχία μας και κατά τις 12.00 είμασταν στην παραλία της Βάρκιζας για μία beach day άνευ τέκνων, με τα αδέλφια μου και φίλους.
  • Και η ημέρα πέρασε όμορφα, ξέγνοιαστα, με πολλή ζέστη, βουτιές, μπύρες, τσιμπολογήματα και αναλύσεις.
  • Το απογευματάκι πεταχτήκαμε και στο διπλανό Απέραντο Γαλάζιο, το εστιατόριο του Ναυτικού Ομίλου Βάρης - Βάρκιζας, που είναι κυριολεκτικά πάνω στη θάλασσα και θυμίζει ταβέρνες παλιάς εποχής.
  • Τσιμπήσαμε (σκάσαμε), οι υπόλοιποι ψαρικά και εγώ χόρτα, σαλάτες, σκοπελίτικες τυρόπιτες και ντολμαδάκια, ήπιαμε και πτώμα -από το φαγητό και τον ήλιο- γυρίσαμε αργά το απόγευμα σπίτι.
  • Να πω ότι δεν μου έχει λείψει ο Στεφανάκος θα είναι ψέμα. Ψέμα όμως θα είναι και αν δεν παραδεχτώ ότι αυτές οι ημέρες που έχουμε την ελευθερία να κάνουμε ότι θέλουμε, είναι πολύτιμες!
  • Δεν είναι τυχαίο που κάθε μα κάθε βράδυ κάτι κάναμε. Και ας πηγαίναμε σερί από τις 08.00 με τη δουλειά μέχρι τα μεσάνυχτα. Είναι μια πολυτέλεια που στην Ελβετία δεν την έχουμε οπότε την εκμεταλλευτήκαμε στο έπακρον.
  • Το σπάσαμε το ρεκόρ λοιπόν. Μέχρι τώρα, στα 6 χρόνια του Στεφανάκου, είχαμε αποχωριστεί max ένα 3ήμερο. Αυτή τη φορά θα είναι μία ολόκληρη εβδομάδα μέχρι την Τρίτη που αναμένεται να επιστρέψει.
  • Και περνάει και αυτός τόσο καλά! Όλοι κερδισμένοι!