HOW WAS YOUR WEEK?

καφέ εστιατόριο αμπέλια θέα βεράντα λωζάνη ελβετία le deck lavaux lausanne baron

• Άλλη μία βροχερή Δευτέρα ξημέρωσε.
  • Άφησα τον Στεφανάκο στο σχολείο και συνέχισα για το γραφείο.
  • Εκεί, η ημέρα κύλησε καλά, με αρκετούς συναδέλφους στο χώρο, ενδιαφέρουσες συζητήσεις (μερικές αναπάντεχες) και συναντήσεις.
  • Παραλαβή του μικρού, επιστροφή σπίτι, γρήγορο φαγητό και τελευταίες ετοιμασίες ενόψει της άφιξης των καλεσμένων μας.
  • Ο Στεφανάκος είχε βγάλει μια κόλλα χαρτί όπου έγραφε τα συνθήματα που δημιουργεί. Έχει τόση πλάκα! Είναι κυρίως για την PSG και τον ΠΑΟ.
  • Δουλειά από το σπίτι την Τρίτη για εμένα, γραφείο για τον συνοδοιπόρο και εκδρομή στο Papiliorama για τον Στέφανο με το σχολείο.
  • Ο καιρός το ίδιο απρόβλεπτος με καταιγίδες, διαστήματα ήλιου, αέρα, συννεφιά...
  • Το πρωί κατέφτασαν και οι φίλοι στη Γενεύη, η Κατερίνα με τα δυο πιτσιρίκια, αλλά έκαναν τις δουλειές και τις βόλτες τους και τους παρέλαβε από το τρένο ο συνοδοιπόρος το απογευματάκι και ήρθαν κατευθείαν στο σχολείο του Στέφανου.
  • Έτσι, τους είδα φάντη - μπαστούνι με τον που παρέλαβα τον μικρό. Τι χαρά!
  • Στο σπίτι το περάσαμε το υπόλοιπο της ημέρας με τακτοποιήσεις, δώρα, παιχνίδια, burger menu και συζητήσεις.
  • Και ενώ τα μικρά δεν πολυ-γνωρίζονταν, αμέσως έδεσαν και άρχισαν να παίζουν.
  • Τετάρτη, και ήταν εργάσιμη για εμάς, χωρίς σχολείο όμως για τον μικρό.
  • Και εγώ είχα 2 σημαντικά meetings το πρωί οπότε αφού φάγαμε παρέα πρωινό, ο συνοδοιπόρος άφησε τους φίλους στο Ολυμπιακό Μουσείο και συνέχισε για το γραφείο.
  • Στο lunch break μου πήγα εγώ να τους πάρω (είχαν τελειώσει την περιήγησή τους και έτρωγαν στο εστιατόριο του Μουσείου), κάναμε μια γρήγορη βόλτα στο Ouchy και φύγαμε για Lutry και την προπόνηση ποδοσφαίρου του Στεφανάκου.
  • Έλα εσύ - φύγε εσύ! Κάναμε μια γρήγορη βόλτα, τα παιδιά βρήκαν παρέα και έπαιζαν στο διπλανό μπασκετάκι με κάτι ελβετάκια, κατέφτασε ο συνοδοιπόρος και εγώ μεταφέρθηκα στο διπλανό ιταλικό καφέ - εστιατόριο (που ήταν άδειο εκείνη την ώρα) ώστε να κάνω το τελευταίο call της ημέρας.
  • Μέχρι να τελειώσω η παρέα είχε μεταφερθεί στο γειτονικό Pully για παιχνίδι, κρέπες και ποτό.
  • Βραδάκι επιστρέψαμε σπίτι για ξεκούραση, μαγειρικές, παιχνίδια, μπάνια, συζητήσεις και το παιχνίδι Rummy που μας έμαθαν οι φίλοι και πολύ μας άρεσε.
  • Επέστρεψαν στο σπίτι τους και οι φίλοι μετά από 1 εβδομάδα στο νοσοκομείο, εγκαινιάζοντας μία νέα εποχή για ολόκληρη την οικογένεια και επίκεντρο βεβαίως την μικρή μας η οποία καλείται να ζήσει με τον διαβήτη.
  • Είναι τόσο δύσκολη και αγχωτική μια τέτοια εξέλιξη, αλλά, γνωρίζοντας τους φίλους μας, είμαι σίγουρη ότι θα εκπαιδευτούν και θα οργανωθούν τόσο καλά, που πολύ σύντομα, η νέα τους πραγματικότητα θα ρέει χωρίς κόπο.
  • Είναι ήδη πολύ αισιόδοξοι και ενωμένοι.
  • Πέμπτη, και ω ναι, διακοπές και για εμάς! Τι ωραία αίσθηση να ξυπνάς το πρωί, το πρόγραμμα να είναι ελεύθερο, και να έχεις αγαπημένους φίλους στο σπίτι.
  • Αποφασίσαμε λοιπόν να καλύψουμε την περιοχή του Gruyères, με πρώτη στάση στο Maison Cailler, εργοστάσιο σοκολάτας δηλαδή, δεύτερη στο κάστρο του Gruyères όπου περπατήσαμε και καθίσαμε και για το μεσημεριανό μας, και τρίτη στο Moleson Bob Luge (τσουλήθρα δηλαδή μέσα σε αυτοκινητάκι σε ράγες) και λίγο mini golf.
  • Στο γυρισμό, περάσαμε μέσα από τα αμπέλια του Lavaux και ήπιαμε και ένα Spritz στο αγαπημένο Le Deck με την εκπληκτική θέα. Από εκεί και η πιο πάνω φωτογραφία.
  • Ο καιρός δεν βοήθησε (είχε συννεφιά και κρύο) αλλά τουλάχιστον δεν έβρεξε οπότε μπορέσαμε να είμαστε έξω όλη μέρα.
  • Γεμάτοι επιστρέψαμε σπίτι για ανασυγκρότηση και συνέχεια στα παιχνίδια και τις συζητήσεις.
  • Παρασκευή, και με ωραίο ήλιο ξεκινήσαμε για το κέντρο της Λωζάνης.
  • Ο συνοδοιπόρος με τα μικρά κατευθύνθηκαν προς το Montbenon και την παιδική χαρά, ενώ η Κατερίνα και εγώ κάναμε ωραία βόλτα στο κέντρο της πόλης.
  • Προστέθηκαν και οι φίλοι (Τίνα, Μύρωνας, Αριάδνη) και τα μικρά συνέχισαν το παιχνίδι ενώ εμείς ήπιαμε τον καφέ μας στην βεράντα.
  • Μεσημεράκι πια φτάσαμε στο (κλασικό πια) Lavey Les Bains για πισίνες, σπα, χαμάμ.
  • Είναι πολύ αγαπημένο μέρος όλων των επισκεπτών μας (μικρών και μεγάλων) και αυτή η φορά δεν αποτέλεσε εξαίρεση!
  • Περάσαμε από όλες τις πισίνες, τα μικρά μπήκαν στο ποταμάκι εκατό φορές, χαλαρώσαμε στα jacuzzi, τα μεγάλα κορίτσια απολαύσαμε και το χαμάμ και απογευματάκι πια αναχωρήσαμε.
  • Σπίτι για μαγειρικές γιατί είχαμε πεθάνει της πείνας!
  • Μακαρονάδες, rummy, ιστορίες, γέλια, σκοτεινό δωμάτιο, ανταλλαγή καρτών....
  • Σάββατο, και παραμείναμε στην Romandie, αυτήν τη φορά προς το Vevey.
  • Πρώτη στάση το Μουσείο και Στούντιο και Σπίτι του Charlie Chaplin
  • Είχαμε καιρό να πάμε και πολύ το χαρήκαμε. Είναι ένα τόσο σύγχρονο και απολαυστικό μουσείο!
  • Κάναμε μια βόλτα και στους κήπους και συνεχίσαμε με ακόμα ένα κλασικά - αγαπημένο, το εστιατόριο Coucou.
  • Ήρθαν και για την πρώτη τους επίσκεψη η Τίνα με την οικογένεια οπότε φάγαμε όλοι μαζί, τα είπαμε, θαυμάσαμε θέα και φύση, ήπιαμε τον καφέ μας έξω και απογευματάκι αφήσουμε το βουνό για να συνεχίσουμε στη λίμνη.
  • Βόλτα στο Montreux με την πάντα εντυπωσιακή περατζάδα, τα πανέμορφα λουλούδια, τα αγάλματα, τη θέα... Πήραμε και ένα παγωτό στο χέρι, κάναμε λίγο πατίνι και αργά το απόγευμα πήραμε το δρόμο του γυρισμού.
  • Όλα τα βράδια τα περάσαμε στο σπίτι αλλά ήταν τόσο γεμάτα που έφτανε μεσάνυχτα για να κοιμηθούμε.
  • Μετά την πρώτη επέμβαση, προχώρησε και η αδελφή μου σε κάποια ιατρικά ραντεβού που θα την βοηθήσουν να ανακτήσει τη φωνή της. Φαίνεται ότι θα πάρει χρόνο οπότε θέλει υπομονή, επιμονή και προσπάθεια.
  • Και είναι δύσκολο, καθώς της έχουν προκύψει διάφορα θέματα υγείας παράλληλα, αλλά είναι και απαραίτητο.
  • Κυριακή, και η τελευταία ημέρα των επισκεπτών μας.
  • Pancakes για πρωινό, πακετάρισμα, συμμαζέματα, γρήγορη βόλτα στο κοντινό Cully με την ωραία του μικρή αγορά, ελαφρύ τσίμπημα και μεσημεράκι έφτασε η ώρα του αποχωρισμού, στον σταθμό των τρένων της Λωζάνης.
  • Οι μέρες ήταν λίγες αλλά τόσο γεμάτες! Και όταν με κάποιον περνάς 24 ώρες παρέα, στο ίδιο σπίτι, τότε μετράνε αλλιώς οι ώρες. Ήταν εμφανές και στα μικρά που την Τρίτη πρωτοσυστήθηκαν και την Κυριακή αγκαλιάζονταν σφιχτά.
  • Blessed.
  • Μιας και είμασταν στη γειτονιά τους κοντά στον σταθμό, περάσαμε και από τους φίλους Ηρώ - Γιάννη για μεσημεριανό και πολλές συζητήσεις καθώς υπάρχουν καυτά θέματα που τρέχουν.
  • Απογευματάκι επιστρέψαμε σπίτι για τον πρώτο γύρο πλυντηρίων και βεβαίως πολλά τηλεφωνήματα και μηνύματα στους εορτάζοντες (Κωνσταντίνου και Ελένης βλέπετε).