How was your week?

• Παρασκευή με επιστροφή από την Στούπα στην Αθήνα, με τον μικρό να κοιμάται στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής αλλά να ξυπνά τρομαγμένος κατά διαστήματα μες στον ύπνο του!
  • Και αφού είδαμε λίγο τους δικούς μας, τακτοποιηθήκαμε λίγο, βάλαμε τα κλασικά μας πλυντήρια, χαλαρώσαμε και παραγγείλαμε και τα καλύτερα burgers των νοτίων (και όχι μόνο) προαστίων, εννοείται από το Burger Joint (truffle chicken to die for!)!
  • Και το Σάββατο αφήσαμε τον μικρό για κάποιες ώρες με την γιαγιά του ώστε να πεταχτούμε εμείς στη Γλυφάδα για βόλτα, έκτακτο χτένισμα, brunch στο Estrella (πω πω τι ήταν αυτό που έπαθα! cinnamon roll pancakes με τις θερμίδες μιας εβδομάδας ολόκληρης!), λίγα ψώνια και επιστροφή στο πατρικό για οικογενειακό γεύμα.
  • Και το απόγευμα είχαμε την επίσκεψη του νονού. Πόσο ωραία έπαιξαν! Και ζωγράφισαν, και διάβασαν βιβλία, και έπαιξαν μπάλα, και στο τέλος του έδωσε και ο Στεφανάκος ένα φιλί για καληνύχτα. Πόσο χαίρομαι να τους βλέπω μαζί!
  • Και αφού κοιμήθηκε ωραιότατα συναντήσαμε εμείς τους φίλους για ποτό στο καινούργιο hot spot εν ονόματι Krabo Beach. Ένα πολύ καλοφτιαγμένο beach bar + restaurant, με λίγες ξαπλώστρες, σε έναν μάλλον ξεχασμένο κόλπο στο Καβούρι. Εμείς απολαύσαμε τα cocktails μας στην cabana, τις ωραίες μουσικές και την ωραία θέα. Μάλλον αξίζει να επενδύσεις κάτι παραπάνω ώστε να απολαύσεις και τα καβούρια στο εστιατόριο.
  • Κυριακή με πρωινή επίσκεψη στους φίλους που είχαμε να δούμε καιρό πολύ, με τον Γιάννη πλέον πτυχιούχο chef, την Ανθή έμπειρη μαμά και τον μικρό Άγγελο να περπατά και να γελά!
  • Και το μεσημέρι είχαμε οικογενειακό γεύμα στο πάντα φιλόξενο Aperitivo με ιταλικό φαγητό και παρέα τους αγαπημένους μας φίλους εκ Νέας Υόρκης. Ήρθαν και τα χαρούμενα μαντάτα και αυτή η φιλία χρόνων θα επισημοποιηθεί. Ποιος θα το φανταζόταν όταν ο μπαμπάς συναντούσε για δουλειά τον Bill στη Νέα Υόρκη πριν 20-30 χρόνια (!) ότι οι γιοι τους θα γίνονταν κουμπάροι! Είναι τόσο συγκινητικό! Ο αδελφός μου λοιπόν θα βαφτίσει τον μικρό Βασίλη τον Ιούλιο του 2019.
  • Απόγευμα στο σπίτι για συμμαζέματα και πακετάρισμα και επίσκεψη στο σπίτι της αδελφής για σουβλάκια με έκτακτη επικαιρότητα (έμεινε το αυτοκίνητο από μπαταρία).
  • Δευτέρα = αναχώριση οι 3 μας παρέα με το βαφτιστήρι μας Παναγιώτη. Ξεκλέψαμε και 2 κουβέντες με τον μπαμπά του που είχαμε να δούμε μάλλον από πέρσι το καλοκαίρι.
  • Και παρόλη την καθυστέρηση, το ταξίδι πήγε περίφημα και για τους 4 μας, με τον Παναγιώτη να κάνει φιλίες με τον κύριο δίπλα του (και στο τέλος να του παίρνει και τη θέση στο παράθυρο) και να βγάζει βίντεο για την σχολική του εργασία με την "panos jets", τον Στεφανάκο να κοιμάται καμιά ωρίτσα και εμάς να ξεκλέβουμε κάτι δεκάλεπτα ύπνου.
  • Επιστροφή αργά το απόγευμα στο "άλλο σπίτι" (που λέει και ο Στεφανάκος) πτώμα!
  • Τρίτη με παιχνίδια στο σπίτι, βόλτα στο εμπορικό κέντρο και στη λίμνη, ύπνο του μικρού και παιδικό σταθμό. Πόση αγωνία είχα μετά τα κλάμματα που είχαν ακολουθήσει τις διακοπές του Πάσχα. Ευτυχώς όμως ο Στεφανάκος τα πήγε εξαιρετικά! Φτου φτου!
  • Έτσι το απόγευμα κάναμε με τον Παναγιώτη μια βόλτα στο κέντρο της πόλης, φάγαμε σοκολατίνα στο παραδοσιακό Suchard και επιστρέψαμε για online δουλειές σπίτι.
  • Και το βράδυ της Τρίτης νοιώσαμε ότι ξεκουραστήκαμε πραγματικά!
  • "Νονά" - "Μαμά" - "Νονά" - "Μαμά"! χιχι... Ερωτήσεις ο ένας, ερωτήσεις ο άλλος!
  • Και ο Στέφανος ενθουσιασμένος να θέλει να του δείξει όλα του τα παιχνίδια και όλα του τα κόλπα, και ο Παναγιώτης, σαν μεγάλος αδελφός, να του ανοίγει νέους ορίζοντες και να τον επαναφέρει και στην τάξη όταν χρειάζεται.
  • Τετάρτη με πρωινό μπάνιο στο Hauterive παρέα με τους κύκνους, παιχνίδι στον διπλανό παιδότοπο και επιστροφή άρον άρον για να γλυτώσουμε τη βροχή! Καταιγίδα!
  • Και αφού αφήσαμε τον μικρό στον παιδικό σταθμό, συμφάγαμε με τον Cesco, ήπιαμε καφέ στο σπίτι με την Βάια και την μικρή Άννα - Μαρία και υποδεχτήκαμε τους γιατρούς με τον Παναγιωτάκη το απόγευμα για μακαρόνια με κιμά, ανασκόπηση των διακοπών, παράδοση του drone, και παιχνίδια. Φουλ μέρα!
  • Πέμπτη πρωί με πλυντήρια και πρωινό μπάνιο παρέα με την Ρόζα στη δική μας παραλία του Monruz.
  • Και ενώ φτάσαμε στον παιδικό σταθμό με την ίδια χαρά και ηρεμία το μεσημέρι, έμελλε να είναι αυτή η τρίτη ημέρα κατά τας γραφάς, η ημέρα της κρίσης. Ουφ... σκηνικό αντίστοιχο με αυτό μετά τις διακοπές του Πάσχα. Δυστυχώς. Το θετικό είναι βεβαίως ότι δεν διήρκησε πολύ και γενικότερα πέρασε μία όμορφη ημέρα. Εγώ τον πονοκέφαλο πάντως τον έκανα.
  • Φύγαμε και κατευθείαν με τον Παναγιώτη για Γαλλία, και μπλέξαμε στα βουνά και στις στροφές και φτάσαμε με ένα κεφάλι καζάνι! Κάναμε όμως τα ψώνια μας κανονικά, γεμίσαμε -τίγκα- το αυτοκίνητο με τις προμήθειες του μήνα και γυρίσαμε πάνω στην ώρα για τακτοποίηση, επιστροφή των αγοριών και αναχώριση για μια μουσική βραδιά σπίτι της Ρόζας και του Βασίλη.
  • Και ο μικρός Στέφανος έκατσε οκλαδόν μπροστά στην κιθάρα και δεν κουνήθηκε! Μες στα μάτια κοιτούσε την Ρόζα μαγεμένος από τη μουσική και τη φωνή. Ο γλυκούλης. Και μόλις σταματούσε της έλεγε "πάλι" και της έβαζε τα χέρια στις χορδές.
  • Τραγουδήσαμε και όλοι παρέα την αγαπημένη μας Σιωπή, όπως την τραγουδά μονανδικά, με μία κιθάρα ο Αλκίνοος.
  • Το ελβετικό πρόγραμμα του Παναγιώτη έχει -όπως είπε και εκείνος- εκδρομές και master chef: εγώ μαγειρεύω φαγητά που ισχυρίζεται ότι δεν έχει ξαναφάει, και εκείνος δοκιμάζει και κρίνει! Προς το παρόν συνεχίζω στην επόμενη φάση με πιο διεθνές μενού.