How was your week?

• Παρασκευή! Και οι φίλοι ακολούθησαν εξαιρετικό πρόγραμμα στην ευρύτερη περιοχή του Gruyeres με spa και fondue και εργοστάσιο σοκολάτας! Πιο Ελβετικό δεν γίνεται!
  • Και έτσι μαζευτήκαμε όλοι μαζί σπίτι το απόγευμα για αναλύσεις, γέλια, εξιστορήσεις, παιχνίδια και κρασί.
  • Και το σκ ο καιρός δεν βοήθησε.
  • Καταφέραμε όμως να πάμε στη Βέρνη το Σάββατο για βόλτα και περπάτημα και φωτογραφίες και αρκούδες και σνίτσελ και σερφ (ω ναι, στο ποτάμι! όχι εμείς, κάποιοι άλλοι "τρελοί"). Είναι μαγευτική αυτή η πόλη!
  • Και το βράδυ είχε Τσιτσιπά vs Nadal και ναι, ο Στέφανος κέρδισε! Τον Nadal, στο χώμα, στην Ισπανία!
  • Κυριακή με ποδηλατάδα και όλες τις εποχές μέσα σε μία μέρα! Ήλιος, αέρας, βροχή...
  • Δεν πτοηθήκαμε όμως και ξεκινήσαμε από το κέντρο, κάναμε την παραλίμνιά μας βόλτα με τα ποδήλατα, φτάσαμε στο Colombier, ήπιαμε τους καφέδες μας και επιστρέψαμε.
  • Και το μεσημέρι φάγαμε παρέα στο σπίτι του έταιρου πρώην (και νυν) συναδέλφου και οι άντρες έψησαν και εμείς τα είπαμε και παίξαμε με τα μικρά.
  • Γρήγορη επίσκεψη στο Chaumont για παιδική χαρά και θέα (και χιονόνερο!) και επιστροφή σπίτι για τον τελικό του Mutua Madrid Open: Tsitsipas - Djokovic 0-2.
  • Και πλέον κάθε πρωί ο Στεφανάκος, όταν έρχεται στο κρεβάτι μας, μας ρωτά "Θα πάμε στις δουλίτσες μας σήμερα;" για να καταλάβει αν είναι σαββατοκύριακο ή καθημερινή.
  • Και την Δευτέρα πήγαμε όλοι στις δουλίτσες μας και οι φίλοι επέστρεψαν στην Αθήνα.
  • Και όποτε μας επισκέπτονται φίλοι (ανεξαρτήτως πόσο κοντινοί είναι ή πόσο μένουν), πάντα δενόμαστε περισσότερο! Γιατί είναι άλλη η αίσθηση να ξυπνάς και να κοιμάσαι παρέα, και να μοιράζεσαι όλα όσα κρύβει μια ημέρα.
  • Και έτσι, και με αυτούς τους φίλους, περάσαμε εξαιρετικά, γελάσαμε πολύ, θυμηθήκαμε παλιές ιστορίες, περιηγηθήκαμε στην όμορφη Ελβετία και ανανεώσαμε το ελβετικό μας ραντεβού, αυτή τη φορά με παιδιά.
  • Και βεβαίως, όλα μένουν πίσω όταν έχεις επισκέπτες και η κούραση χτυπάει κόκκινο! Αλλά δεν πειράζει.... Έτσι την Δευτέρα το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ο βραδινός ύπνος!
  • Και την βροχή διαδέχτηκε η bise! Αυτός ο κρύος αέρας που αναστατώνει τους Ελβετούς! Και ενώ ο ήλιος μεσουρανούσε, είχε ένα κρύο! Και έναν αέρα!
  • Και άκουγα στο ραδιόφωνο πως τα δρομολόγια των πλοίων μεταξύ Evian (Γαλλία) και Λωζάννης (Ελβετία) ακυρώθηκαν λόγω του αέρα και οι ουρές στα σύνορα ήταν χιλιόοοοομετρα.
  • Τρίτη και από εκεί που είχα συναντήσεις στις 13.00 στις 14.00 στις 15.00 και στις 16.00, εμφανίστηκε και το αφεντικό το πρωί και μπήκα σε μία ακόμα 10.00-13.00!
  • Job description = attend meetings!
  • Και ο συνοδοιπόρος είχε την πρώτη του επίσημη παρουσίαση στη νέα του θέση οπότε άργησε να φύγει και έτσι αναχώρησα εγώ νωρίτερα ώστε να παραλάβω το φιστίκι.
  • Και ο συνοδοιπόρος τα πήγε περίφημα, όπως και εμείς.
  • Και βεβαίως το βράδυ είχαμε yoga και αυτή τη φορά ιδρώσαμε!
  • Τετάρτη με μειωμένη κίνηση (yes!), εξελίξεις σε καμιά δεκαριά projects, οικογενειακό δείπνο με falafel και ξεκούραση.
  • Και Πέμπτη με CEO Town Hall στη δουλειά, συνάντηση με τα αγόρια μου κατευθείαν στο εμπορικό κέντρο για τις πρώτες αγορές ενόψει του Αμερικάνικου ταξιδιού, bagels και σπίτι.