How was your week?

• Busy busy busy τριήμερο!
  • Παρασκευή από το σπίτι, με τον συνοδοιπόρο να προγραμματίζει εκδρομή αλλά τελικά να μην πραγματοποιείται, επιστροφή του Στεφανάκου το απόγευμα από τον παιδικό και δικές μου ετοιμασίες για το εταιρικό, Χριστουγεννιάτικο πάρτυ στη Λωζάνη.
  • Και ετοιμαστήκαμε παρέα, με τον Στεφανάκο να με βοηθά να διαλέξω τα ρούχα, με άφησαν τα αγόρια στο τρένο όπου συνάντησα το γκρουπ των Πολωνών και λίγο μετά τις 20.00 είμασταν στα γραφεία.
  • Και η μετάλλαξη των κοινόχρηστων χώρων οι οποίοι είχαν μετατραπεί σε μουσικές σκηνές για τις μπάντες, bars, karaoke, DJs κτλ. ήταν εντυπωσιακή.
  • Κατά τις 22.00 μαζεύτηκε και η ευρύτερη ομάδα και ανεβοκατεβαίνοντας στους ορόφους λίγο χορέψαμε, λίγο τραγουδήσαμε, λίγο ήπιαμε, λίγο γελάσαμε και κατά τη 1 είπα να αναχωρήσω.
  • Και ευτυχώς η εταιρεία είχε προβλέψει (εξού και η άφιξή μου με τρένο) και μας περίμεναν ταξί ώστε να μας επιστρέψουν σπίτια μας με ασφάλεια.
  • Πρωινό ξύπνημα, δουλειές στο σπίτι, ετοιμασία του cheesecake για την Κυριακάτικη γιορτή της φίλης Έλενας, λίγη ξεκούραση και το απογευματάκι ξεκινήσαμε για Λωζάννη και το χριστουγεννιάτικο apero των φίλων στο la Croix.
  • Εκεί μαζευτήκαμε συνολικά 4 οικογένειες, τα είπαμε, τσιμπήσαμε, ήπιαμε, τα πιτσιρίκια έπαιξαν και το βραδάκι επιστρέψαμε σπίτι.
  • Τα καλά των πολύ πρωινών ξυπνημάτων (εκεί κατά τις 06.00) είναι αυτές οι ανατολές ηλίου πάνω από τη λίμνη, σαν και αυτή που βλέπετε πιο πάνω στη φωτογραφία. Μαγεία.
  • Κυριακή με ήλιο που μπαινόβγαινε οπότε είπαμε να τον εκμεταλλευτούμε με βόλτα στη λίμνη με τα πατίνια.
  • Με το που παρκάραμε όμως άρχισε πάλι να βρέχει οπότε βρήκαμε καταφύγιο σε ένα καφέ και επιστρέψαμε σπίτι για ανασυγκρότηση, ξεκούραση και αναχώρηση για την καθιερωμένη γιορτή των φίλων στην Bienne.
  • Κόσμος και κοσμάκης μαζεύτηκε εκεί, με χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, σπιτικά φαγητά, καραόκε, ευχές, γέλια, ευχές...
  • Και επιστρέψαμε πάλι βράδυ, πάλι κατάκοποι. Αλλά χαρούμενα κατάκοποι!
  • Δευτέρα και Τρίτη πέρασαν ήσυχα και "ανώδυνα" με χαμηλούς, εργασιακούς ρυθμούς και εμάς σε αντίστροφη μέτρηση!
  • Και την Τετάρτη εργάστηκα από το σπίτι γιατί το μεσημέρι ήταν η παιδική, εταιρική γιορτή με επίκεντρο της προβολή του Frozen 2!
  • Έτσι, παρέλαβα τον μικρό από τον παιδικό σταθμό, μπλέξαμε σε τρελή κίνηση και μία απόσταση των 10 λεπτών την κάναμε πάνω από μισή ώρα, παρκάραμε όπως και όπως, και βουρ για την προβολή.
  • Movie date με τον Στεφανάκο!
  • Και τα περάσαμε όμορφα, έφαγε το δικό του και το μισό δικό μου ποπ-κορν, παρακολουθήσαμε την ταινία στα Γαλλικά και νωρίς το βραδάκι επιστρέψαμε σπίτι και στον συνοδοιπόρο.
  • Φτιάξαμε βαλίτσες όλοι μαζί με μεγάλο ενθουσιασμό και πέσαμε για ύπνο!
  • Πέμπτη και αναχωρήσαμε εκεί κατά τις 8 παρά για Γενεύη και αεροδρόμιο. Και πετύχαμε τόση κίνηση σε 2 σημεία που το gps μας έβγαλε εκτός εθνικής, μέσα από τα χωριά και τα χωράφια, και αντί για 1.15 που κάνουμε συνήθως, κάναμε εν τέλει 2 ώρες για να φτάσουμε στο αεροδρόμιο.
  • Εννοείται η αιτία ήταν πάλι 2 τροχαία ατυχήματα.
  • Έτσι, με την ψυχή στο στόμα φτάσαμε, τρέξαμε για το check-in όπου ευτυχώς κάλεσαν τους επιβάτες για Αθήνα να έρθουν μπροστά, περάσαμε τον έλεγχο για τις πύλες (που ευτυχώς δεν είχε πολύ κόσμο) και πάνω στην ώρα του boarding φτάσαμε στην πύλη μας.
  • Τέλος καλό όλα καλά!
  • Και η πτήση πήγε εξαιρετικά και στο αεροδρόμιο μας περίμενε -όπως πάντα- ο παππούς Κώστας.
  • Και ο καιρός ήταν το λιγότερο ανοιξιάτικος -σχεδόν καλοκαιρινός!
  • Κατευθυνθήκαμε στο πατρικό μου όπου τα είπαμε με τους γονείς, παίξαμε, μαγειρέψαμε και μόλις κατέφτασε και η οικογένεια της αδελφής πέσαμε πάνω σε κάτι εξαιρετικά κεφτεδάκια, με πατάτες τηγανητές και χόρτα!
  • Μετά από όοοολα αυτά λοιπόν, σχεδόν 21.00 πια, φτάσαμε στο σπίτι μας στη Βούλα (γιατί Βούλα είναι μόνο το δικό μας σπίτι για τον Στέφανο), κοιμήθηκε ο μικρός και προσπαθήσαμε και εμείς να κοιμηθούμε -χωρίς μεγάλη επιτυχία και με τον Στέφανο να ξυπνά στις 5 παρά!