HOW WAS YOUR WEEK?

οικογένεια ελβετία λουτρί λωζάνη λωζάννη πατίνια βόλτα ποδήλατο λίμνη lutry lausanne

• Η Δευτέρα του 15Αύγουστου σήμανε την τελευταία μας ημέρα στη Λευκάδα και την λήξη των διακοπών μας.
  • Πακετάραμε λοιπόν και νωρίς αναχωρήσαμε για Αθήνα.
  • Και ο γυρισμός ήταν εξίσου ξεκούραστος οπότε όλα καλά.
  • Στάση ο καθένας σπίτι του και μετά μάζωξη στο σπίτι των γονιών μου.
  • Σας είπα ότι η μαμά μου περιέθαλψε ένα ορφανό, νεογέννητο γάτακι;
  • Βρέθηκε ένα βράδυ να κλαίει στον κήπο. Ίσα - ίσα είχαν ανοίξει τα μάτια του. Αγόρασε λοιπόν η μαμά ειδικό γάλα, το έβαλε σε ένα κουτάκι μαζί με πετσέτες και κουκλάκια, επισκέφθηκε τον κτηνίατρο μαζί με τα εγγονάκια της (ο οποίος επιβεβαίωσε ότι είναι κορίτσι περίπου 3 εβδομάδων, σε άριστη κατάσταση και ότι όντως είναι μαχήτρια αφού επιβίωσε μόνη της χωρίς τροφή) και της βρήκε ήδη σπίτι στο σπίτι φίλων οι οποίοι πρόσφατα έχασαν τη γάτα τους σε ατύχημα.
  • Και είναι τόσο όμορφη! Με τα λαμπερά της πράσινα μάτια! Και ήδη έχει ρουτίνα! Και το κουτάκι της ανέβηκε στο μπαλκόνι ώστε να είναι πιο προστατευμένη και το έχει ήδη αγαπήσει. Και αγκαλιάζει με τα χεράκια της το μπιμπερό! Και δοκίμασε ο γιατρός να της δώσει λίγη κανονική τροφή και την κατασπάραξε!
  • Περιττό να σας πω ότι όλοι μαζί της ασχολούμασταν, μικροί και μεγάλοι.
  • Το βράδυ είχε διανυκτέρευση ο Στεφανάκος στο σπίτι της γιαγιάς μαζί με τις ξαδέλφες του και το γατάκι λοιπόν.
  • Τρίτη και τα - ταν ... άνοιξαν τα laptops! Πω πω! Holiday blues!
  • Απάλευτη η κατάσταση αλλά τουλάχιστον έχω αγαπημένους συναδέλφους!
  • Πάνω από 400 emails και 100+ μηνύματα στο TEAMS... ουφ. Βήμα - βήμα βγήκε η μέρα. Όχι εύκολα αλλά βγήκε!
  • Το βραδάκι επισκέφθηκα το σπίτι των γονιών μου ώστε να αποχαιρετήσω τον αδελφό μου με την οικογένειά του που επέστρεφαν στην Αμερική την επομένη και όπως πάντα, είναι δύσκολοι οι αποχωρισμοί! Ειδικά όταν ξέρεις ότι θα ξαναιδωθείτε σε περίπου 1 χρόνο.....
  • Τετάρτη και δουλειά εμείς, λίγο τηλεόραση ο Στέφανος και λίγο κακή διάθεση. Εν τέλει το μεσημέρι πήγε από την γιαγιά του όπου πέρασε καλά.
  • Σειρά να αποχαιρετίσουμε την αδελφή μου με την οικογένειά της οι οποίοι αναχωρούσαν για τις δικές τους διακοπές με πρώτη στάση το Κουφονήσι.
  • Αν μετρούσαμε πόσους αποχαιρετισμούς περνάμε οικογενειακώς.....
  • Πέμπτη και στην παρέα προστέθηκε και η βόρεια γιαγιά που επέστρεψε από τις διακοπές της.
  • Γιαγιάδες + παππούς + Στέφανος πέρασαν την ημέρα τους στη θάλασσα ενώ εμείς παλεύαμε με τις συναντήσεις και τα emails. Τι να κάνεις....
  • Το βραδάκι κατεβήκαμε όλοι μαζί παρέα στην πλατεία της Βούλας για βραδινό και επιστρέψαμε σπίτι για το τελικό μας πακετάρισμα και συμμάζεμα του σπιτιού.
  • Παρασκευή και το Α' μέρος είχε δουλειά και το Β' αεροδρόμιο!
  • Και μια άλφα ουρά την είχε στο check in αλλά γενικά ήταν οκ.
  • Και η πτήση για Γενεύη πήγε καλά, με τον Στεφανάκο να κοιμάται λιγάκι, οι βαλίτσες βγήκαν σχετικά γρήγορα (πρωτοφανές για το αεροδρόμιο της Γενεύης), πήραμε το τρένο μας, φτάσαμε Λωζάνη, πήραμε το ταξί μας (μόνο πλοίο δεν πήραμε!), μπλέξαμε σε μία περίεργη κίνηση με οπλοφόρους αστυνομικούς να κλείνουν κάποιους δρόμους και ανοίξαμε την πόρτα του όμορφού μας σπιτιού μετά από πάνω από ένα μήνα!
  • Και ξέρετε τι κάνω κάθε φορά με το που μπω; Ανοίγω πατζούρια και τρέχω να δω πώς είναι οι γλάστρες μου! Και ήταν όλες χαρούμενες και φουντωτές πλην μίας. Καλός απολογισμός, ειδικά για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Γρήγορη μακαρονάδα για βραδινό, βασικές τακτοποιήσεις, μπάνια και ύπνος!
  • Και το Σάββατο ξημέρωσε βροχερό! Ιδανικός καιρός για σπίτι, βαλίτσες, αλληλογραφία, ξεκούραση.
  • Το μεσημέρι που σταμάτησε η βροχή βγήκαμε για σούπερ μάρκετ ώστε να γεμίσουν ξανά τα ψυγεία, τσιμπήσαμε έξω και επιστρέψαμε.
  • Και στο Β' μέρος τα αγόρια βγήκαν για κηπουρική ενώ εγώ έκανα απόψυξη στον καταψύκτη! It's a dirty job but someone has to do it!
  • Την Κυριακή είχαμε παιδικό πάρτυ που μετατέθηκε οπότε εκμεταλλευτήκαμε τον εξαιρετικό καιρό για βόλτα στο αγαπημένο Lutry. Πατίνια λοιπόν, ποδήλατο για τον μικρό, λίγο ποδόσφαιρο, φαγητό στο ιταλικό δίπλα στη λίμνη, τυχαίες συναντήσεις με φίλους και επιστροφή το απόγευμα σπίτι.
  • Επιστροφή για τις ετοιμασίες του σχολείου! Είχα ετοιμάσει τα χαρτιά, είχα παραγγείλει προ - διακοπών τα απαραίτητα (νέα παντοφλάκια, ποδιές για τη ζωγραφική κτλ), φτιάξαμε παρέα με τον Στεφανάκο τη νέα του τσάντα ninjago και είμασταν έτοιμοι για τη νέα σχολική χρονιά.
  • Για το ελβετικό σύστημα είναι η 3η τάξη (3Ρ) αλλά για το ελληνικό είναι η Πρώτη Δημοτικού!
  • Και ενώ το κτίριο και γενικά το πρόγραμμα παραμένουν πάνω-κάτω ίδια για τον Στεφανάκο, θα έχει νέα δασκάλα (που θα τον συντροφεύσει για τα επόμενα δύο χρόνια), νέο μιξ συμμαθητών από διαφορετικά τμήματα και μάλλον τα πρώτα του devoirs (ασκήσεις για το σπίτι).
  • Ανυπομονούσε τόσο να επιστρέψει στο σχολείο που όλο το σκ ρωτούσε αν ήταν εκείνη η ημέρα που θα πήγαινε! Πόσο χαίρομαι που το έχει αγαπήσει! Και ναι, είναι μικρός ακόμα αλλά ακόμα και σε αυτήν την ηλικία κάποια παιδιά περνούν δύσκολα.
Καλή εβδομάδα λοιπόν και καλή σχολικά χρονιά στα ελβετάκια μας!