HOW WAS YOUR WEEK?

πύργος του άιφελ παρίσι εκδρομή οικογένεια παιδιά τριήμερο βόλτα τρένο πατίνια

• Δευτέρα με full house. Σχολικές διακοπές βλέπετε. Ή αλλιώς, la semaine blanche.
  • Και ήταν πολλή γεμάτη ημέρα επαγγελματικά αλλά βρήκαμε τους ρυθμούς μας και τα πήγαμε μια χαρά με τον Στεφανάκο.
  • Είδε λίγη τηλεόραση, κάθισε λιγάκι δίπλα μου (εκείνος έγραφε στο τετράδιό του ενώ εγώ ήμουν σε calls), έπαιξε μπάσκετ στο δωμάτιο (και προσπάθησε να βγάλει και βίντεο τις προσπάθειές του), παίξαμε Labyrinth...
  • Το απογευματάκι τον πήγε ο συνοδοιπόρος στο σπίτι του φίλου του Μάξιμου και εκείνος συνέχισε για το κέντρο της Λωζάνης και ένα επαγγελματικό δείπνο που είχε.
  • Εγώ είχα δουλειά μέχρι αργά αλλά όταν τελείωσα, όπως ήμουν με το κολάν, πήγα στους φίλους όπου έπαιζαν τα μικρά αγόρια, ήπια ένα ποτήρι κρασί, τα είπαμε λιγάκι και βραδάκι πια, πήρα τον Στεφανάκο και επιστρέψαμε.
  • Τρίτη, και πήγα στο γραφείο οπότε έμειναν μόνα τους τα αγόρια σπίτι.
  • Και ήταν δημιουργικά γεμάτη η ημέρα!
  • Και ήταν τόσο ηλιόλουστη που δεν μου πήγαινε η καρδιά να επιστρέψω σπίτι. Έτσι, δώσαμε ραντεβού κατευθείαν στο Lutry με τα αγόρια για πατίνι και βόλτα.
  • Ήταν και του Αγίου Βαλεντίνου και ο συνοδοιπόρος ήρθε με σοκολατάκια και σαμπάνια!
  • Στη δουλειά, ο πάντα gentleman Constantin, μοίρασε σε όλους κεκάκια σε σχήμα καρδιάς.
  • Ωραία είναι μωρέ αυτά, σε βγάζουν από την ρουτίνα.
  • Τετάρτη, και η ημέρα ξεκίνησε νωρίς - νωρίς με το μάθημα γαλλικών μου που μεταφέρθηκε από την Παρασκευή (λόγω της εκδρομής μας).
  • Και την ημέρα την περάσαμε σπίτι, με πολλά calls, multitasking, διάλειμμα με τον Στεφανάκο στον κήπο (ο οποίος έχει αρχίσει να γεμίζει χαμομήλια! Λέτε να μπαίνουμε στην Άνοιξη;), παιχνίδια, quiz (ο συνοδοιπόρος του κάνει μαθηματικών και εγώ γαλλικών) και πρώτες ετοιμασίες για την μικρή μας εκδρομή.
  • Πετάχτηκα και ένα γρήγορο σούπερ-μάρκετ και στο ραδιόφωνο έπαιζε "Wind of Change". Πω πω... με έπιασε μια νοσταλγία. Πόσο γρήγορα σε ταξιδεύει ένα τραγούδι! Εμένα με πήγε κατευθείαν εκεί στα 90s, στα εφηβικά πάρτυ όπου έτρεμε η καρδούλα σου όταν πλησίαζε το αγόρι που σου άρεσε για να σου ζητήσει να χορέψετε αυτό το συγκεκριμένο τραγούδι.
  • Και καθόλη τη διάρκεια του χορού έτρεμες (και μάλλον έτρεμε και εκείνος), και ούτε που κοιταζόσασταν, και καθώς περνούσαν τα λεπτά, ερχόσασταν όλο και πιο κοντά, και όλο και αυξανόταν το καρδιοχτύπι.
  • Για λίγα λεπτά, ήμουν ξανά 12. Έτσι απλά, με το άκουσμα ενός τραγουδιού.
  • Το βραδάκι ξεκίνησε δειλά-δειλά και το πακετάρισμα για το Παριζιάνικο 3ημερό μας.
  • Πόσο πιο εύκολες είναι οι θερινές εκδρομές! Άντε τον Χειμώνα να καλύψεις όλα τα καιρικά ενδεχόμενα μέσα σε μια βαλιτσούλα.
  • Πέμπτη και μετά από μία γεμάτη, επαγγελματικά μέρα είχαμε "τσίκνισμα" στο σπίτι των φίλων Μύρωνα και Τίνας εδώ παραδίπλα.
  • Τα αγόρια έψησαν στην ψησταριά (πίνοντας τσίπουρο), εμείς τα κορίτσια φτιάξαμε εξαιρετικά, χορτοφαγικά μπιφτέκια με κόκκινα φασόλια - φέτα - πιπεριές, και ο Στέφανος με την Αριάδνη έπαιζαν και έφτιαχναν βραχιόλια.
  • Φάγαμε, ήπιαμε, θυμηθήκαμε τις γαμήλιες ιστορίες μας καθώς έχουμε και τα δύο ζευγάρια παντρευτεί στην ίδια εκκλησία στη Σίφνο (μα τι πιθανότητες υπήρχαν;; απίθανο δεν είναι! και να σημειώσουμε ότι κανένας από τους 4 μας δεν είναι από το νησί), γελάσαμε πολύ και το βραδάκι αποχαιρετιστήκαμε.
  • Παρασκευή και στις 09.00 ο οδηγός του uber μας ήταν έξω από την πόρτα!
  • Σύντομη διαδρομή μέχρι τον σταθμό των τρένων της Λωζάνης όπου μας περίμεναν ήδη οι φίλοι από την Bienne.
  • Δέκα παρά επιβιβαστήκαμε και οι 7 στο TGV με προορισμό το Παρίσι.
  • Το τρένο γέμισε στη διαδρομή, με τους φίλους είμασταν σε διαφορετικούς ορόφους αλλά στο ίδιο βαγόνι οπότε τα μικρά ανεβοκατέβαιναν, τσιμπήσαμε κάτι, παίξαμε και εύκολα και ωραία, σε λίγο παραπάνω από 4 ώρες, είμασταν στον Gare de Lyon!
  • Ταξί με προορισμό τα γραφεία της εταιρείας που είχαμε νοικιάσει το διαμέρισμα ώστε να αφήσουμε τις βαλίτσες.
  • Περιπλάνηση στα πέριξ του Λούβρου, τα μικρά με τα πατίνια και εμείς επί ποδός, γρήγορο μεσημεριανό στο πρώτο εστιατόριο που βρήκαμε (ε, και πεινούσαμε και είχε περάσει η κλασική ώρα που λειτουργούν τα περισσότερα εστιατόρια), παραλαβή των βαλιτσών, περπάτημα για την Έλενα και εμένα και ταξί για τους υπόλοιπους με προορισμό το διαμέρισμά μας λίγα μέτρα μακριά από την Arc de Triomphe.
  • Το διαμέρισμα σε πολύ καλό σημείο, ευρύχωρο, με 4 υπνοδωμάτια αλλά μόλις 1 μπάνιο, ωραία διακόσμηση και αισθητική.
  • Γρήγορη τακτοποίηση και βουρ με τα πατίνια για τον Πύργο του Άιφελ.
  • Και είναι το βράδυ πολύ πιο εντυπωσιακός! Και τον είδαμε από όλες τις πλευρές!
  • Στο τέλος καθίσαμε από κάτω του, οι μεγάλοι θαυμάζοντάς τον και οι μικροί παίζοντας μπάλα. Πόσο σουρεάλ σκηνικό ε; Να είσαι ούτε 7 χρονών και να παίζεις μπάλα βράδυ, στο γκαζόν κάτω από τον Πύργο του Άιφελ.
  • Πετύχαμε και τα φωτάκια που αναβοσβήνουν εκεί κατά τις 20.00 για μόλις λίγα λεπτά.
  • Και η θερμοκρασία ήταν μια χαρά! Λίγη ψύχρα αλλά ευχάριστη.
  • Στην επιστροφή πήραμε ένα tuk tuk (ω ναι, έφτασαν και στο Παρίσι) και σε 10' είμασταν σπίτι.
  • Το κοινό πεινούσε οπότε παραγγείλαμε (εξαιρετικά είναι η αλήθεια) sushi, φάγαμε και κοιμηθήκαμε. Τα μικρά αγόρια παρέα, οι ενήλικες στις δύο άλλες κρεβατοκάμαρες και η μικρή Βιολέτα σε μία μόνη της κοντά στους γονείς της.
  • Σάββατο, και ξεκινήσαμε νωρίς από το σπίτι με τα πόδια και τα πατίνια από την Αψίδα του Θριάμβου, στην Champs Elysées και στάση για πρωινό.
  • Συνεχίσαμε στους κήπους Tuileries, στην περιοχή του Λούβρου, στο Palais Royal, μέχρι το Saint Germain όπου είχαμε κλείσει για το μεσημεριανό μας στο Alcazar.
  • Πόσο όμορφος, καταπράσινος χώρος στη μέση του αιθρίου! Και η φιλοξενία ζεστή, το φαγητό εξαιρετικό (εγώ πήρα curry λαχανικών με γάλα καρύδας και ρύζι στον ατμό)... τι άλλο να ζητήσεις.
  • Εκεί έσβησε και ο μικρός Παναγιώτης ένα κεράκι για τα 6α του γενέθλια.
  • Στάση στο κοντινό παρκάκι για ανάπαυλα και ποδόσφαιρο και συνέχεια στον Σηκουάνα.
  • Επιστροφή σπίτι και ενώ τα μικρά και τα μεγάλα αγόρια ξεκουράζονταν και έπαιζαν, η Έλενα και εγώ ξεκινήσαμε για βόλτα με τα πόδια και επίσκεψη στο Palais de Tokyo.
  • Δυστυχώς η έκθεση που είχε δεν μας ταίριαξε (και μάλλον μας καταπλάκωσε) αλλά μεταφερθήκαμε παραδίπλα, στο πανέμορφο Bambini για ένα κοκτέιλ και ισορρόπησε η βραδιά.
  • Κυριακή, και το πρωί συμμαζέψαμε τις βαλίτσες και το διαμέρισμα, πεταχτήκαμε στο κοντινό καφέ για πρωινό, πήραμε ταξί, αφήσαμε τις βαλίτσες στο γραφείο της εταιρείας και περιπλανηθήκαμε στην περιοχή του Λούβρου.
  • Τα 4 αγόρια αναχώρησαν για το μεγάλο event της εκδρομής, τον ποδοσφαιρικό αγώνα μεταξύ της PSG και της Lille. Και δεν παρακολούθησαν απλά ένα ματς, αλλά μια ματσάρα, με την PSG να είναι πίσω στο σκορ 0-2 και τελικά να κερδίζει 4-3 με 2 γκολ του Mbappé, 1 του Messi και 1 του Neymar. Τι άλλο να ζητήσεις!
  • Η ατμόσφαιρα λέει εκπληκτική, χωρίς παρατράγουδα, παρά μόνο τραγούδια και σημαίες.
  • Εμείς, τα 3 κορίτσια, περιπλανηθήκαμε λίγο στο κέντρο και στο όμορφο πολυκατάστημα Samaritaine και λίγο μετά τις 12.00 μεταφερθήκαμε στο διπλανό κτίριο, πήραμε το ασανσέρ για το 5ο όροφο και φτάσαμε στο breathtaking Kong.
  • Εντάξει... νιώθεις λίγο ότι μεταφέρεσαι στη Νέα Υόρκη! Εκπληκτικός χώρος με πολύ μοντέρνα αισθητική, εντυπωσιακή, γυάλινη οροφή και τεράστιες τζαμαρίες με θέα το Παρίσι, φιλόξενο προσωπικό και πολύ γευστικά πιάτα.
  • Δεν μπορούσα να σταματήσω να το φωτογραφίζω! Είχε και όμορφη, ηλιόλουστη ημέρα οπότε το έλουζε το φως.
  • Φάγαμε εξαιρετικά (εγώ scrabbled eggs με τρούφα), ήπιαμε τα κοκτέιλ μας, τα είπαμε και συνεχίσαμε με βόλτα στα μαγαζιά.
  • Απογευματάκι συναντηθήκαμε με τα αγόρια στο κέντρο, ήπιαμε έναν γρήγορο καφέ, παραλάβαμε τις βαλίτσες μας και πήραμε ένα ταξί - βαν για τον σταθμό ώστε να επιβιβαστούμε στο τρένο της επιστροφής μας.
  • Γεμάτο το τρένο, πάλι σε διαφορετικούς ορόφους με τους φίλους, πάλι με τα μικρά να ανεβοκατεβαίνουν αλλά πιο κουρασμένα αυτή τη φορά, και με μια αναπάντεχη στάση στη μέση της γαλλικής εξοχής η οποία οδήγησε σε καθυστέρηση μίας ώρας! Υπήρξε λέει συμβάν με κάποιο ζώο!
  • Με αυτά και με εκείνα, πήγε τελικά 23.00 μέχρι να φτάσουμε Λωζάνη και μεσάνυχτα μέχρι να ξαπλώσουμε, γεμάτοι αλλά και κουρασμένοι.
  • Είναι τα ταξίδια..... πλούτος! Μόλις 3 ημέρες και η αίσθηση είναι ότι λείψαμε τουλάχιστον για μία εβδομάδα. Ήταν τόσα τα ερεθίσματα, οι νέες γεύσεις, οι νέες γειτονιές, οι νέες εμπειρίες.
  • Πραγματικά, αν το κόστος δεν ήταν θέμα, θα έκανα κάθε μήνα ένα τέτοιο long weekend. Είναι άλλωστε τόσοι οι "κοντινοί" προορισμοί που προσεγγίζεις μέσα σε max 4 ώρες.
  • Περιττό να σας πω πόσες φωτογραφίες έχω βγάλει! Θα σας τις συγκεντρώσω σε ξεχωριστή ανάρτηση για όσους ενδιαφέρεστε να τις δείτε.