HOW WAS YOUR WEEK?

kardamyli stoupa mani καρδαμύλη στούπα μάνη διακοπές οικογένεια φίλοι παραλία συναυλία πισίνα

• Από την Τρίτη θα ξεκινήσει αυτή μας η αναδρομή γιατί την Δευτέρα (επιστροφή μας από την Βενετία) την συμπεριέλαβα στην προηγούμενη εβδομάδα για να ολοκληρωθεί έτσι η Βενετία.
  • Τρίτη λοιπόν στη Βούλα, στην ησυχία και στα πλυντήρια.
  • Όλα μας τα ρούχα σχεδόν έπλυνα!
  • Επισκεφθήκαμε γιαγιά + παππού (οι υπόλοιποι έλειπαν σε διακοπές) και το απόγευμα κατέβηκε και η βόρεια γιαγιά με τον Δημητράκι (τον ανιψιό μας).
  • Έπαιξαν ωραία με τον Στεφανάκο, έφτιαξαν lego, έπαιξαν πινγκ - πονγκ, και κοιμήθηκαν παρέα στον ξενώνα.
  • Τετάρτη, και το πρωί πακετάραμε βαλίτσες (ξανά), φορτώσαμε το αμάξι και ξεκινήσαμε για Καρδαμύλη.
  • Μια μικρή στάση κάναμε και μεσημεράκι είμασταν εκεί, με τους φίλους να μας περιμένουν στην πισίνα καθώς η ζέστη ήταν πολλή!
  • Αποφασίσαμε να μείνουμε εντός μέχρι το βραδάκι ώστε να απολαύσουμε την παρέα, τη θέα, τη πισίνα, το σπιτικό φαγητό και τους χαλαρούς ρυθμούς.
  • Είχαμε κάποια χρόνια να επισκεφθούμε το σπίτι των φίλων αλλά ήταν ακριβώς όπως το είχαμε αφήσει.
  • Το βραδάκι ανηφορίσαμε προς το ορεινό χωριό Μηλέα για μία εξαιρετική, όπως αποδείχθηκε, βραδιά.
  • Οι φίλοι είχαν προμηθευτεί εισιτήρια για τη συναυλία του Γιάννη Χαρούλη, σε ένα πέτρινο θεατράκι στη μέση του πουθενά (κυριολεκτικά), με θέα όλη τη Στούπα και την Καρδαμύλη.
  • Η πρώτη βραδινή συναυλία για τον Στεφανάκο.
  • Και επειδή το ρεπερτόριο ήταν ιδιαίτερο και ελληνικό, δεν ξέραμε πώς θα αντιδρούσε.
  • Ε, σας πληροφορώ ότι δεν σταμάτησε να χειροκροτά, να χορεύει, να τραγουδά!
  • Πόσο το χάρηκε και πόσο τον χάρηκα και εγώ!
  • Αγκαλιά κοιμηθήκαμε και οι 3 στον ξενώνα και ξυπνήσαμε για ομαδικό πρωινό με την παρέα.
  • Πέμπτη, και γιόρταζε το διπλανό, ιδιωτικό εκκλησάκι του Άγ. Παντελεήμονα οπότε κάναμε μια στάση να πάρουμε ψωμάκι και να χτυπήσουμε την καμπάνα.
  • Πρώτο μέρος στο σπίτι και την πισίνα, μεσημεριανό στην αγαπημένη αυλή του εστιατορίου Διόσκουροι, και συνέχεια λίγο αργότερα για μπάνιο στη θάλασσα όπου μείναμε μέχρι τη δύση φτιάχνοντας αναχώματα για τα κύματα και πύργους ισορροπίας με τα βότσαλα.
  • Παρασκευή και αυτή τη φορά αναχωρήσαμε για την παραλία από το πρωί.
  • Το μεσημέρι βρήκαμε δροσιά και ωραίο - σπιτικό φαγητό στο ορεινό χωριό Καστανέα και την οικογενειακή ταβέρνα.
  • Τα μικρά περιπλανήθηκαν στην πλατεία και τον πύργο και απογευματάκι επιστρέψαμε σπίτι για παγωτό και ξεκούραση.
  • Τι ζωγραφικές, τι οριγκάμι, τι παιχνίδια....
  • Δειλά - δειλά πακετάραμε το βραδάκι ώστε να είμαστε έτοιμοι.
  • Σάββατο, και μετά τα πρωινά μας και τις βουτιές στην πισίνα, πήραμε το δρόμο της επιστροφής.
  • Πλυντήρια (ξανά), γρήγορες επισκέψεις στις οικογένειες και ξεκούραση.
  • Κυριακή και είχαμε οικογενειακή μάζωξη στη βόρεια γιαγιά, η πάνω και η κάτω οικογένεια.
  • Ώρες πολλές καθίσαμε, φάγαμε, ήπιαμε, θυμηθήκαμε ένα σωρό ιστορίες, τα μικρά έπαιξαν και μέσα και έξω, και βραδάκι επιστρέψαμε.
  • Ευτυχώς, 31 Ιουλίου και 1 Αυγούστου είναι ελβετικές αργίες οπότε μετατέθηκε η επιστροφή μας στα εργασιακά λιγάκι. Φιου!