HOW WAS YOUR WEEK?

παραλία αστέρας βουλιαγμένη διακοπές αθήνα astir beach athens riviera vouliagmeni

• Υπάρχει πιο όμορφη εβδομάδα από αυτήν που ξεκινά με αργία; Πόσο μάλλον εν μέσω καλοκαιριού.
  • Αργία λοιπόν η Δευτέρα ενώ η "πραγματική" αργία ήταν η πρώτη Αυγούστου, η Ελβετική Εθνική εορτή.
  • Και την περάσαμε στη θάλασσα, με μικρότερη παρέα (τα αδέλφια + γιαγιά δεν ήρθαν) αλλά είχαμε τον Δημητράκη (ανιψιό) και τον Bill με την Kathy (ΕλληνοΑμερικάνους, αγαπημένους, οικογενειακούς φίλους) στο γνωστό σημείο στη Βάρκιζα.
  • Όμορφα, ξέγνοιαστα, καλοκαιρινά περάσαμε, επιστρέψαμε σπίτι, φάγαμε, ξεκουραστήκαμε, ανασυγκροτηθήκαμε και μετά τη δουλειά του κατέφτασε και ο θείος να παραλάβει τον Δημητράκη.
  • Ε, έπαιξαν και τα δύο αδέλφια και μια παρτίδα πινγκ-πονγκ να θυμηθούν τα εφηβικά τους χρόνια, έπαιξε και ο Στεφανάκος μαζί τους και θείος και ξάδελφος αναχώρησαν.
  • Και για το βραδάκι είχαμε κανονίσει να έρθουν από το σπίτι οι φίλοι Τάσος και Αγγελική (άτεκνοι καθώς τα κορίτσια παραθέριζαν ήδη με τους παππούδες) αλλά ο Στεφανάκος ζήτησε να πάει να κοιμηθεί στη γιαγιά του οπότε αλλάξαμε και εμείς τα πλάνα και συναντήσαμε τους φίλους έξω, στην Vegera για κρασί.
  • Εξαιρετικά περάσαμε, γελάσαμε, ανταλλάξαμε νέα και ιστορίες και μεσάνυχτα πια επιστρέψαμε.
  • Back to back οι αργίες, back to back και η θάλασσα.
  • Αυτή τη φορά όμως, χώρεσα και ένα μάθημα πιλάτες το πρωί. Αυτή τη φορά, παρέα και με τη φίλη Μαριάννα που ήθελε να δοκιμάσει τον χώρο και τη δασκάλα.
  • Στο ίδιο σημείο βρεθήκαμε μετά για μπάνιο, με τον Στεφανάκο να κολυμπά χωρίς βοηθήματα και να κάνει τεράστια μακροβούτια.
  • Στον καναπέ τον πήρε ο ύπνος με την επιστροφή μας.
  • Πάλι καλά, γιατί το βράδυ είχαμε επισκέπτες.
  • Τα καταφέραμε και βρήκαμε ένα ελεύθερο βράδυ ώστε να δούμε την Ανθή, τον Γιάννη και τον Άγγελο.
  • Ήταν και βραδιά ματς (για τους παναθηναϊκούς της οικογένειας) οπότε ήρθαν και ο αδελφός με τον γαμπρό μου και παρέα παραγγείλαμε, κάποιοι είδαν το ματς, άλλοι καθίσαμε στον κήπο με ιστορίες και κρασιά, τα μικρά λίγο ματς - λίγο παιχνίδι... όλοι ευχαριστημένοι.
  • Οι αργίες βοήθησαν αλλά η επιστροφή μετά τις καλοκαιρινές διακοπές στη δουλειά (έστω και εξ αποστάσεως) πέφτει βαριά.
  • Το πρωί φτιάξαμε τη βαλιτσούλα του Στεφανάκου γιατί αναχώρησε με τις 2 γιαγιάδες, τον παππού και τις 2 ξαδέλφες του για διακοπές έξω από το Αίγιο.
  • Πόσες φορές μας είπε ότι θα του λείψουμε! Και πόσο σφιχτά μας αγκάλιαζε.
  • Με χαμόγελο και ενθουσιασμό όμως πήγε.
  • Εμείς, στο χάος των emails και των calls. Αισίως 800 emails (στην κυριολεξία) είχα λάβει κατά τη διάρκεια αυτών των 16 ημερών απουσίας μου.
  • Οι άνθρωποι, όπως πάντα, κάνουν τη διαφορά οπότε χάρηκα πολύ που είδα και μίλησα με αγαπημένους συναδέλφους.
  • Ώρες πολλές μπροστά από την οθόνη και μετά χαλαρώσαμε οι δυο μας.
  • Πέμπτη, και παρόμοιο σκηνικό με μόνη, σημαντική διαφορά ότι ξεκίνησα με μάθημα πιλάτες στις 08.00.
  • Το απόγευμα πήγαμε από το σπίτι της αδελφής μου να τους δούμε καθώς έλειπαν στην Αντίπαρο.
  • Και το βραδάκι είχαμε δείπνο στο νέο hot spot της πόλης που ακούσει στο όνομα Deos.
  • Πολύ εντυπωσιακό σκηνικό, διακόσμηση, τοποθεσία. Επιβλητικό.
  • Παρέα με άλλα 2 ζευγάρια καθίσαμε με τις καλύτερες διαθέσεις.
  • Δυστυχώς όμως το σέρβις ήταν πολύ αργό, ανώριμο, αντι-επαγγελματικό... Η επικοινωνία με τον σερβιτόρο μας ήταν ανύπαρκτη και τα κυρίως μας πιάτα έφτασαν μετά από 1,5 ώρες.
  • Θέλει δουλίτσα ώστε η επιφάνεια να ανταποκρίνεται και με την ουσία.
  • Κατά τ' άλλα, περάσαμε πολύ ωραία.
  • Τίποτα δεν μας σταματά... ούτε τα ξενύχτια, ούτε η δουλειά, ούτε η κούραση.
  • Παρασκευή και 08.00 ήμουν στο reformer παρέα με την Μαριάννα.
  • Και με το που κλείσαμε τα laptops το απόγευμα, ξεκινήσαμε ο συνοδοιπόρος και εγώ για το κέντρο της Αθήνας, τουρίστες στην πόλη μας.
  • Περπατήσαμε κάτω από την Ακρόπολη με ιδανικό καιρό, φτάσαμε Θησείο όπου και φάγαμε εξαιρετικά με θέα τον Ιερό Βράχο στο εστιατόριο hill athens
  • Δεύτερη στάση παραδίπλα στο Σινέ Θησείον όπου παρακολουθήσαμε την παλιά ταινία Roman Holiday με την πανέμορφη Audrey.
  • Παγωτό στο χέρι, περπάτημα και επιστροφή σπίτι.
  • Σάββατο χωρίς δουλειά, χωρίς ξυπνητήρι, χωρίς πρόγραμμα, χωρίς Στεφανάκο.
  • Είπαμε λοιπόν να μας "καλομάθουμε" και πήγαμε στην Astir beach.
  • Στη παραλία αυτή έχω περάσει αμέτρητες ώρες ως έφηβη και ενήλικας, τότε που είχε ακόμα πλαστικές καρέκλες αλλά που έμπαινες και έβρισκες εκατό γνωστούς και φίλους.
  • Η παραλία έχει "αναβαθμιστεί" αλλά θεωρώ ότι έχει ανέβει τόσο το επίπεδο και των "ανταγωνιστών" που τελικά δεν δικαιολογεί το κόστος και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες.
  • Εμείς πολύ ωραία περάσαμε, διαβάσαμε τα βιβλία μας, κολυμπήσαμε, χαζέψαμε τα κότερα και τα ελικόπτερα, ήπιαμε, τσιμπήσαμε, λιαστήκαμε και απόγευμα πια αναχωρήσαμε.
  • Παράλληλα, ο Στεφανάκος με τις ξαδελφούλες του έκανε πρωινή γιόγκα στο ξενοδοχείο, aqua aerobics τα μεσημέρια και χορευτικά τα βράδια.
  • Δεν τον χόρταινα στα βιντεάκια που μας έστελναν οι γιαγιάδες.
  • Το βράδυ του Σαββάτου πήγαμε στο σπίτι των γειτόνων - κουμπάρων, Μαριάννας και Χριστόφορου, όπου γνωρίσαμε και ακόμη μία οικογένεια φίλων τους.
  • Καθίσαμε στον κήπο, ήπιαμε, φάγαμε, τα είπαμε και αργά επιστρέψαμε.
  • Όλο είχα την αίσθηση ότι ο Στεφανάκος ήταν μέσα και έπαιζε με τα άλλα παιδιά....
  • Κυριακή, και ο αδελφός μου μας πήγε για brunch στο Line στην Αθήνα.
  • Πολύ ιδιαίτερος, industrial χώρος, φημισμένο μπαράκι το βράδυ, πολλή όμορφη, μικρή αυλή στο πλάι με λίγα αλλά προσεγμένα, ελληνικά και γευστικά πιάτα.
  • Τα είπαμε με την ησυχία μας ενώ τρώγαμε τα αβγά μας και πίναμε τους καφέδες μας.
  • Στην επιστροφή πήγαμε όλοι μαζί στο σπίτι της αδελφής μου.
  • Το βραδάκι βγήκαμε τα 3 αδέλφια με τα των συντρόφων μας στο Vittoria Gati στη Γλυφάδα το οποίο συνδυάζει υποδειγματικά το όμορφο design με τα γευστικά πιάτα και το φιλικό προσωπικό.
  •  Φάγαμε πολύ ωραία (ιστορική σαλάτα Della Casa από το θρυλικό Casa di Pasta για όσους θυμούνται), ήπιαμε τα cocktails μας, φάγαμε και τα γλυκά μας (τα bigne alla crema bianca ήταν to die for) και αναχωρήσαμε χορτάτοι και χαμογελαστοί.
  • Πόσο γεμάτες ημέρες, ακόμα και οι καθημερινές!
  • Πόσο διαφορετικές από τις χειμωνιάτικες αλλά και από τις ελβετικές μας.