HOW WAS YOUR WEEK?

πυροτεχνήματα παλάτι εκδρομή οδικώς οικογένεια παρίσι disneyland paris show

• Δευτέρα. Ξανά.
  • Και ως είθισται, ξεκίνησα πρωί πρωί για το γραφείο.
  • Το απόγευμα, εκμεταλλευόμενοι το καλό καιρό, βγήκαμε για κηπουρική! Τα αγόρια βασικά ενώ εγώ έκανα δουλειές εντός.
  • Τρίτη, και ξανά γραφείο.
  • Είναι αυτές οι δύο ημέρες της εβδομάδας που είναι στο γραφείο και η διευθύντριά μου οπότε προσπαθώ να είμαι και εγώ εκεί.
  • Και ήταν μια γεμάτη ημέρα.
  • Το απόγευμα άφησε ο συνοδοιπόρος τον μικρό στο ποδόσφαιρο και πήγα εγώ, κατευθείαν από το γραφείο, να τον παραλάβω.
  • Ενώ τον παρακολουθούσα, μπήκα και στο zoom call του ελληνικού σχολείου. Multitasking.
  • Το βράδυ της Τρίτης ξεκίνησε μία βροχή! Πω πω...
  • Και συνεχίστηκε για ολόκληρη την Τετάρτη! Ασταμάτητη και δυνατή.
  • Εγώ δούλεψα από το σπίτι, ο συνοδοιπόρος όμως πήγε στο γραφείο και μάζεψε και την φίλη Τίνα στη διαδρομή που την πέτυχε να περιμένει στη στάση του λεωφορείου.
  • Το απόγευμα πέρασε και ένας Έλληνας ηλεκτρολόγος να ελέγξει 2-3 θεματάκια που έχουμε και θα επανέλθει με τις επιδιορθώσεις.
  • Πέμπτη, και πρωί - πρωί κατέβηκα στο κέντρο για ένα μάθημα barre. Θα έχανα βλέπετε του Σαββάτου και έχω "αυτοδεσμευτεί" να πηγαίνω τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.
  • Αν μπορούσα, θα ξεκινούσα κάθε μου μέρα με γυμναστική! Έλα όμως που δεν βρίσκω κάτι στην ευρύτερη περιοχή τη σωστή ώρα.
  • Μόνη λύση το ατομικό μάθημα αλλά ακόμα δεν το έχω πάρει απόφαση λόγω κόστους. Anyway....
  • Πήρα έναν καφέ στο χέρι και επέστρεψα σπίτι για δουλειά.
  • Ο ήλιος βγήκε ξανά και η ημέρα γέμισε "έκτακτα" αλλά τι να κάνεις.
  • Το απόγευμα είχα δρομολόγια.
  • Παρέλαβα τον μικρό από το σχολείο, ετοιμάστηκε και τον πήγα στο ποδόσφαιρο αλλά έφυγα σφαίρα για πίσω γιατί είχα τη συνάντηση γονέων στο Ελβετικό σχολείο.
  • Η δασκάλα είναι η ίδια (αλλάζουν κάθε 2 τάξεις) οπότε επικεντρωθήκαμε στο πώς διαφέρει η δευτέρα δημοτικού (4Ρ) από την πρώτη.
  • Το φετινό θέμα της τάξης είναι το νερό και έχουν στολίσει τον χώρο τους τόσο όμορφα! Νιώθεις σαν να είσαι σε πλοίο και να θαυμάζεις τον βυθό! Από την είσοδο που έχει μέχρι και φινιστρίνι μέχρι τα θρανία και τους τοίχους.
  • Όλες τους οι δραστηριότητες θα έχουν αυτό ως κεντρικό θέμα και ήδη η δασκάλα μαζεύει ιδέες.
  • Κατά τ' άλλα, μεγαλύτερη έμφαση θα δοθεί φέτος στην ανάγνωση και γραφή - ορθογραφία (ωχ) και στους αριθμούς μέχρι το 200.
  • Τα 3 λουλουδάκια έχουν αντικατασταθεί με 3 σταγόνες και φέτος η εβδομαδιαία "αξιολόγηση" έχει 3 κατηγορίες: εργασία, συμπεριφορά, φιλικότητα.
  • Ο Στεφανάκος είναι "πράσινος" από την αρχή της χρονιάς οπότε έχει ήδη κερδίσει 3 πλεονεκτήματα.
  • Μας είχαν ετοιμάσει και έκπληξη ένα γράμμα μέσα σε ένα μπουκάλι! Message in a bottle! Το διαβάσαμε και μετά γράψαμε το δικό μας ώστε να το βρουν την επομένη τα παιδιά.
  • Επιστροφή σπίτι, φαγητό, χειροτεχνίες με τον μικρό, διάβασμα (είπαμε να καθιερώσουμε ένα δεκάλεπτο όπου ο Στέφανος θα μου διαβάζει από ένα γαλλικό βιβλίο που θα διαλέξει) και ύπνος.
  • Παρασκευή! Και ξημέρωσε ηλιόλουστη, με βαλίτσες στους διαδρόμους μας.
  • Είναι βλέπετε αργία η 18η Σεπτεμβρίου οπότε... 3ήμερο!
  • Καιρό μάς είχαν προτείνει οι φίλοι, και είχαμε αποδεχτεί να επισκεφθούμε παρέα την Disneyland!
  • Έτσι, δουλέψαμε από το σπίτι, πακετάραμε και το απόγευμα παραλάβαμε τα μικρά αγόρια από το σχολείο και ξεκινήσαμε την Γαλλική μας εκδρομή.
  • Βρήκαμε λίγη κίνηση, ο συνοδοιπόρος ήταν και σε ένα επαγγελματικό call ενώ οδηγούσε οπότε βγήκε σε λάθος έξοδο αλλά εν τέλει, φτάσαμε στο προορισμό μας ακριβώς στην ώρα για το βραδινό μας.
  • Ο προορισμός ήταν στη μέση του πουθενά, σε ένα μικρό χωριό μια - δυο ώρες μακριά από την Disneyland αλλά, κλασικά για τους Γάλλους, ακόμα και εκεί, το φαγητό ήταν εκλεπτυσμένο και gourmet.
  • Φάγαμε, τα είπαμε με τους φίλους Ιλιάνα, Βασίλη και Μάξιμο, και κοιμηθήκαμε.
  • Έγερση νωρίς, πρωινό στις 07.30 και αναχώρηση κατευθείαν για την Disneyland.
  • Check - in στο ξενοδοχείο (επιλέξαμε να μείνουμε ένα βράδυ εντός του πάρκου, στο ξενοδοχείο Disney Newport Bay), αφήσαμε απλά τις βαλίτσες δηλαδή και βουρ για το πάρκο.
  • Εντάξει.... Κόσμος πολύς, ο καιρός εξαιρετικός, οι ουρές κάποιες φορές ατελείωτες (σε κάποια ξεπερνούσαν τη μία ώρα αναμονής), το κλίμα εορταστικό (γιόρταζε τα 30 της χρόνια το Σεπτέμβριο η Disneyland Paris), το παλάτι ονειρικό.
  • Μέχρι το απόγευμα, καταφέραμε να κάνουμε αρκετά, όλα πολύ προσεγμένα, κάποια πιο ενδιαφέροντα, άλλα λίγο μέτρια.. όλα πολύ σύντομης διάρκειας όμως για την ταπεινή μου άποψη.
  • Peter Pan, Buzz Lightyears Laser Blast, It's a Small World, ο Λαβύρινθος της Αλίκης, το Στοιχειωμένο Σπίτι, Πειρατές της Καραϊβικής....
  • Γρήγορο και πρόχειρο φαγητό (δυστυχώς πολύ μέτριο) και επιστροφή στο ξενοδοχείο για δυο ανάσες, ξεπακετάρισμα και ανασυγκρότηση.
  • Τα αγόρια έκαναν και μία επίσκεψη στην εσωτερική πισίνα.
  • Βγαίνοντας από το ξενοδοχείο για το Β' μέρος της επίσκεψης, πετύχαμε και τον Pluto!
  • Με αγκάλιασε τόσο σφιχτά! Και με χόρεψε! Και μετά εννοείται βγάλαμε φωτογραφίες και με τα μικρά.
  • Το βραδάκι κάναμε το καλύτερο κατ' εμέ τρενάκι, στο Big Thunder Mountain! Πραγματική αδρεναλίνη για μικρούς και μεγάλους! Τι στροφές, τι μέσα στο σκοτάδι, τι ταχύτητα, τι αναπάντεχα βουνά.... Εξαιρετικό!
  • Κατά τις 21.30 πήραμε θέσεις απέναντι από το κεντρικό παλάτι ώστε να παρακολουθήσουμε το πολυαναμενόμενο show.
  • Και ήταν πραγματικά εντυπωσιακό! Πλέον δεν βασίζεται μόνο στα πυροτεχνήματα όσο και στις προβολές που μεταμορφώνουν κυριολεκτικά το παλάτι με τη βοήθεια και drones.
  • Speechless!
  • Όλοι οι ήρωες πέρασαν μέσα σε αυτό το μισάωρο από την πρόσοψη του παλατιού... από τον Peter Pan μέχρι τον Lion King, και από την Ωραία Κοιμωμένη μέχρι τον Winnie the Pooh.
  • Δεν ήθελα να σταματήσει!
  • Επιστρέφοντας προς το ξενοδοχείο καθίσαμε και σε μία pub έξω ώστε να πιούμε ένα ποτό και να τσιμπήσουμε κάτι.
  • Μετά από 10 περίπου χλμ περπατήματος, είχε έρθει η ώρα του κρεβατιού!
  • Κυριακή, και κατά τις 08.00 είμασταν κάτω για πρωινό, με τις μικρές βάφλες και τα κέικ να είναι στο σχήμα του Mickey.
  • Check out από νωρίς ώστε να είμαστε ελεύθεροι και επιστροφή στο πάρκο για 2η μέρα με νέα σχέδια.
  • Αυτήν τη φορά επισκεφθήκαμε και το Disney Studios που επικεντρώνεται περισσότερο στους ήρωες της Marvel και της Pixar.
  • Εκεί περάσαμε από το χωριό του Toy Story, μπήκαμε στο τρενάκι του Cars (και γίναμε μούσκεμα), έκαναν τα αγόρια συγκρουώμενα με τα Cars, ανεβήκαμε εμείς με τον Στεφανάκο σε κάτι αεροπλανάκια, κάναμε την 3d επίσκεψη στον Ρατατούι (το 2ο αγαπημένο μου μετά το τρενάκι) στο οποίο περιμέναμε 1 ολόκληρη ώρα, περάσαμε από την Χιονάτη...
  • Υπήρχαν κάποια που θέλαμε αλλά δεν καταφέραμε να κάνουμε γιατί η ώρα αναμονής δεν έπεσε καμία στιγμή κάτω από τα 70 λεπτά!
  • Και για εμένα, το χειρότερο ήταν η δυσαναλογία του χρόνου αναμονής και του πραγματικού show.
  • Anyway!
  • Αργά το μεσημέρι πήραμε τα αυτοκίνητα και αναχωρήσαμε για Dijon.
  • Ο μικρός κοιμήθηκε και τις 3 ώρες της διαδρομής (καταλαβαίνετε κούραση) και στο τέλος μας έπιασε και βροχή.
  • Στη διαδρομή είχαμε βάλει να ακούσουμε μία spotify list ενός φίλου που είχαμε να του μιλήσουμε καιρό. Του έστειλα λοιπόν ένα μήνυμα δείχνοντάς του τι ακούμε... Με αφορμή αυτό αρχίσαμε να ανταλλάσουμε νέα και έτσι ήρθε ο κεραυνός ότι ο φίλος χώρισε και πλέον η πρώην σύζυγος με τα δυο τους παιδιά ζουν σε άλλη χώρα.
  • Σοκ. Στεναχωρήθηκα πολύ γιατί τους θυμάμαι ως μία πολλή αγαπημένη οικογένεια.
  • Βράδυ φτάσαμε στην Dijon, τακτοποιηθήκαμε γρήγορα και βγήκαμε για φαγητό.
  • Ευτυχώς είμασταν κεντρικά και ο ευγενέστατος υπάλληλος του ξενοδοχείου μάς πρότεινε ένα εστιατόριο που σέρβιρε τέτοια ώρα (μη φανταστείτε, ούτε 21.00 δεν ήταν).
  • Μια αναμονή την είχε αλλά τελικά καθίσαμε μέσα και φάγαμε όλοι εξαιρετικά.
  • Τα αγόρια bourguignon (ε, όταν είσαι στην Bourgogne), τα μικρά pasta, εγώ poke bowl και όλοι οι ενήλικες τοπικό, κόκκινο κρασί.
  • Ύπνος και ξεκούραση ώστε να απολαύσουμε ακόμη μία μέρα διακοπών καθώς η Δευτέρα ήταν αργία στο καντόνι μας.