How was your week?

• Παρασκευή εντός, με δουλειές, μαγειρέματα, ύπνους και αναχώριση το απόγευμα για τους φίλους που επέστρεψαν στην Bienne από το ταξίδι τους στην Ελλάδα και τα δύσκολα μαντάτα.
  • Και πάντα η παρουσία των παιδιών (ειδικά τόσων μικρών ηλικιών) βοηθάει! Γιατί ο δικός τους κόσμος παραμένει αγνός, και γαλήνιος, και παραμυθένιος.
  • Πώς να αντισταθείς στα γέλια τους;
  • Έπαιξαν λοιπόν τα μικρά, τα είπαμε εμείς, τσιμπήσαμε όλοι μαζί και αποχωριστήκαμε αργά το απόγευμα.
  • Σάββατο με πρωινές δουλειές στο κέντρο και στο εμπορικό (τσιμπήσαμε και εξαιρετικό bagel στο νεοσύστατο Bagelstein που άνοιξε στο Marin Centre) και επιστροφή σπίτι για τον ύπνο του μικρού.
  • Μεσημεράκι με την πρώτη μας επίσκεψη στην παραλία του Yvonand η οποία πραγματικά σε ξεγελά και νομίζεις ότι μεταφέρθηκες σε νησί. Αμμουδερή μέσα και έξω, με δέντρα που φτάνουν μέχρι την άμμο, παιδότοπο, μικρή καντίνα (δυστυχώς με τις γνώστες πλαστικές - διαφημιστικές καρέκλες), χώρο για camping, παιδότοπο...
  • Εκεί μας περίμεναν οι γειτόνοι και καθίσαμε μέχρι αργά το απόγευμα με βουτιές, παιχνίδια στην άμμο, ψησίματα, παιχνίδια στον παιδότοπο και αναλύσεις.
  • Εννοείται κοιμήθηκε στην διαδρομή πίσω ο μικρός αλλά και ο βραδινός του ύπνος μια χαρά πήγε.
  • Κυριακή και αυτή τη φορά ήρθαν η Έλενα με τον μικρό σπίτι για παιχνίδι και φαγητό.
  • Και φτιάξαμε γεμιστά και βγήκαν εξαιρετικά! Δυο - τρια σημεία κλειδιά: πολύχρωμες αντί για πράσινες πιπεριές, σάλτσα ντομάτας στα πέριξ και κουκουνάρι στη γέμιση.
  • Πέρασαν και οι γειτόνοι και έτσι πέρασε δημιουργικά και όμορφα η ώρα μέχρι το μεσημεράκι.
  • Και ο Στέφανος είναι πολύ πιο συνεργάσιμος με τον Παναγιώτη. Είναι που καταλαβαίνει ότι είναι μικρότερος; Ποιος ξέρει. Παίζουν πάντως πολύ όμορφα. Ο Παναγιώτης του δίνει φιλάκια και ο Στέφανος τον προσκαλεί σε νέες περιπέτειες.
  • Μετά από ένα γεμάτο πσκ, η Δευτέρα ήρθε ομαλά..... Και οι από κάτω δεν ήταν διαθέσιμοι για το καθιερωμένο μας ραντεβού, και έτσι ξεκινήσαμε νωρίς - νωρίς για τον Παναώτη (ξανά). Τσιμπήσαμε κάτι κρουασάν όλοι μαζί, έπαιξαν τα μικρά, ήπιαμε εμείς τον καφέ μας, τα είπαμε, μαγειρέψαμε, φάγαμε και αργά το μεσημέρι επιστρέψαμε.
  • Και ο μικρός Στέφανος, πτώμα! Πάνω από 2 ώρες κοιμήθηκε!
  • Έπεσα και εγώ με τα μούτρα στη δουλειά να προχωρήσω όσα περισσότερα μπορώ ενόψει και των διακοπών.
  • Και το απόγευμα πήγαμε οικογενειακώς σούπερ-μάρκετ (το λες και διασκέδαση!), και ανακύκλωση (έπρεπε να τον δείτε να κουβαλάει μόνος του την τεράστια τσάντα με τα πλαστικά!), και βιβλιοπωλείο (προμήθειες για αεροπλάνο και Ελλάδα).
  • Και το βραδάκι είχε σούσι... Δοκίμασε και ο Στεφανάκος με μέτρια επιτυχία.
  • Πέρασαν τόσο γρήγορα οι τελευταίες ημέρες, αυτές του Ιουλίου... Είδατε τι κάνει η καλοκαιρία! Και δεν το πιστεύω ότι σε λίγες ημέρες θα βουτάμε τα ποδαράκια μας στην Κύθνο. Όποιος έχει tips, ευπρόσδεκτα. Θα είναι η πρώτη μας φορά στο νησί και οι πρώτες μας οικογενειακές διακοπές με την ευρύτερη έννοια της οικογένειας (γονείς - παιδιά - εγγόνια - ανίψια). Σύνολο: 11 άτομα!
  • Τρίτη και Τετάρτη μείναμε σπίτι, κοιμήθηκε ωραία και πολύ ο μικρός το μεσημέρι (είχαμε τους κλασικούς θορύβους τον από πάνω τη νύχτα οπότε ήταν πιο κουρασμένος), έκανα εγώ κάποιες εξωτερικές δουλειές και ξεκίνησαν δειλά-δειλά κάποιες ετοιμασίες.
  • Είναι αυτές οι ημέρες πριν τις διακοπές..... σαν να μην περνάνε!
  • Έφυγε και η κούτα από Ελλάδα γεμάτη καλούδια!
  • Πέμπτη με πλυντήρια, βόλτα στην παιδική χαρά και τη λίμνη (εννοείται μπήκε μέσα, πάλι), συμμαζέματα και ωραίο ήλιο.
  • Και το απόγευμα κάναμε μία επίσκεψη και στην κοντινή μας παραλία για παιχνίδι, μικρές βουτιές και πικ-νικ.
  • Και σιγά - σιγά, η πλειοψηφία των Ελλήνων αναχωρεί για τις ελληνικές διακοπές και οικογένειες. Μαζί και εμείς :) !