HOW WAS YOUR WEEK?

chamonix france weekend εκδρομή γαλλία οικογένεια κέντρο

• Ξεκίνησε η εβδομάδα και ο φόρτος εργασίας αυξάνεται επικίνδυνα.
  • Γιατί από τη μία εξακολουθώ να έχω τον προηγούμενό μου ρόλο 100%, προσθέστε και την "εκπαίδευση" του αντικαταστάτη μου, συν τις συναντήσεις του νέου μου ρόλου και την δική μου "εκπαίδευση" στα νέα μου καθήκοντα (την οποία έχω αφήσει σε δεύτερη μοίρα).
  • Χαμός!
  • Και ο Στεφανάκος είχε την ημέρα του δάσους με το σχολείο του και άναψαν φωτιά και έψησαν πίτσες που γέμισαν με σοκολάτα και φράουλες!
  • Την Τρίτη επισκέφθηκα και το γραφείο, μετά από μήνες, 1. για να συναντήσω από κοντά τον αντικαταστάτη μου Denis και 2. να αλλάξω το laptop μου που είχε τεχνικά προβλήματα.
  • Ε, επέστρεψα σπίτι με ένα κεφάλι καζάνι.
  • Ωραία ήταν, δεν μπορώ να πω. Η αλλαγή του να ντύνεσαι, να σου φτιάχνει άλλος καφέ, να βλέπεις κάποιους από κοντά, να απολαμβάνεις τη διαδρομή ακούγοντας ραδιόφωνο, αλλά από την άλλη, πάλι μπροστά σε μία οθόνη ήμουν επί το πλείστον, ούτε ένα διάλειμμα για καφέ δεν πρόλαβα να κάνω, ελάχιστους είδα από κοντά και βεβαίως είχα πάρει και το ρόλο της "δασκάλας" οπότε άφησα τις δικές μου δουλειές πίσω.
  • Άρον άρον έφυγα από το γραφείο ώστε να παραλάβω τον μικρό από το σχολείο και να επιστρέψουμε παρέα σπίτι.
  • Και το απόγευμά μας είχε μαραθώνιο uno.
  • Τετάρτη και το πρωί είχα δεύτερη επίσκεψη στην παθολόγο για γενικές εξετάσεις ώστε να δούμε πώς αντιδρά ο οργανισμός μου στην φαρμακευτική αγωγή. Και με τις καθυστερήσεις και το μποτιλιάρισμα (είχε φρακάρει ένα λεωφορείο σε μια πλατεία), έχασα σχεδόν τη μισή μου ημέρα.
  • Καταλαβαίνετε λοιπόν πώς πήγε η υπόλοιπή μου μέρα.
  • Πέμπτη και ειλικρινά δεν είχα ούτε μισή ώρα κενό από τα meetings! Και σε κάποια δεν συμμετείχα καν γιατί ήταν φύσιν αδύνατον! Ουφ... ελπίζω από βδομάδα να μπορέσω να αποσυμφορήσω λιγάκι το πρόγραμμά μου.
  • Και ναι, χιόνισε ξανά στην Αθήνα!
  • Παρασκευή και το πρόγραμμα ήταν φουλ καθώς μέσα σε όλα, έπρεπε να φτιάξουμε και βαλίτσες και να φορτώσουμε το αυτοκίνητο γιατί το απόγευμα είχαμε εκδρομή!
  • Και πόσο ανάγκη το είχαμε με όλα όσα συμβαίνουν! Να απομακρυνθούμε από τις οθόνες και τις ειδήσεις και να αφεθούμε στη φύση και στους φίλους.
  • Απογευματάκι λοιπόν ξεκινήσαμε για Γαλλία και σε μια-μιση περίπου ωρίτσα είμασταν στα περίχωρα του Chamonix.
  • Εκεί, μοιρασμένοι σε 2 πολύ όμορφα και πρακτικά διαμερισματάκια, περάσαμε οι 3 οικογένειες Ελλήνων το σαββατοκύριακό μας.
  • Τακτοποίηση λοιπόν, πρώτη επίσκεψη στην κλειστή πισίνα, βραδινό από τα χέρια του Γιάννη, κρασιά για τους μεγάλους και ιστορίες, και παιχνίδια για τα 5 μικρά.
  • Το βράδυ ήταν αρκετά περιπετειώδες καθώς τα παιδιά κοιμήθηκαν ανάμεικτα, και οι ενήλικες το ίδιο, αλλά οκ.
  • Σάββατο λοιπόν και φάγαμε (σκάσαμε!) πρωινό όλοι μαζί παρέα και μετά μοιραστήκαμε: η μία οικογένεια πήρε το lift για τις πίστες και οι άλλες 2 κινηθήκαμε τοπικά.
  • Ο Γιάννης, εγώ και τα 2 μικρά κορίτσια ξεκινήσαμε μια πεζοπορία δίπλα στο ποτάμι, μέσα από το δάσος και τις χαμηλές πίστες, ενώ ο συνοδοιπόρος με την Ηρώ και τον Στεφανάκο πήραν το αυτοκίνητο ώστε να μεταφέρουν και τα έλκηθρα.
  • Προορισμός το κοντινό Le Buet με τα μικρά του εστιατοριάκια και ξενοδοχεία, με τις ειδικές διαδρομές για ski de randonée αλλά και για έλκηθρα και τα γιγαντιαία, φουσκωτά "donuts" που χωρούσαν 2-3 πιτσιρίκια και κανα-δυο ενήλικες από πάνω.
  • Σαν πίνακας ήταν η τοποθεσία!
  • Παίξαμε λοιπόν, ήπιαμε τον καφέ μας κάτω από τον λαμπερό ήλιο, φωτογραφίσαμε και επιστρέψαμε μεσημεράκι πια (πάλι σε 2 ομάδες) ώστε να φάμε στο La Ferme de 3 Ours το οποίο είχαμε εντοπίσει κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας μας.
  • Μα ήταν ειδυλλιακό! Με την βεράντα του πάνω από το ποτάμι, με θέα τα επιβλητικά βουνά, με τις έντονα κόκκινες καρέκλες του, με το εξαιρετικό του φαγητό και τους συμπαθέστατους ανθρώπους, και μέσα, σαν ένα πραγματικό σαλέ βγαλμένο από άλλη εποχή.
  • Δεν θέλαμε να φύγουμε! Καθίσαμε ώρες, ήπιαμε μπύρες, φάγαμε κρεμμυδόσουπα και μακαρονάδες, τα μικρά έπαιζαν με το χιόνι και έκαναν αναρριχήσεις, εμείς ρουφούσαμε ήλιο και ξεγνοιασιά.
  • Απογευματάκι πια επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ακόμη μία επίσκεψη στην πισίνα (παρέα και με την τρίτη οικογένεια η οποία πέρασε και εκείνη εξαιρετικά στις πίστες).
  • Ετοιμαστήκαμε, στολιστήκαμε και αργά το απόγευμα ξεκινήσαμε για το κέντρο του Chamonix με στόχο να κάνουμε μια βόλτα και μετά να φάμε.
  • Έλα όμως που είχαμε αναπάντεχες εξελίξεις.... Ο ένας εκ των φίλων "έχασε" το κλειδί του αυτοκινήτου αφού πάρκαρε και πέρασε σχεδόν μια ώρα άγχους, σεναρίων, τηλεφωνημάτων μέχρι τελικά να το εντοπίσουν κάτω από το αυτοκίνητο! Τέλος καλό όλα καλά!
  • Έτσι, φτάσαμε στο εστιατόριό μας Le Monchu πάνω στην ώρα. Πάρα πολύ όμορφος χώρος, υποδέχτηκαν και τον σκύλο της παρέας με κροκέτες, και μας είχαν κρατήσει ένα μακρύ τραπέζι στον κάτω όροφο.
  • Ήπιαμε το ωραίο κόκκινο κρασί του εστιατορίου, φάγαμε (εγώ πήρα ριζότο με τρούφα), τα μικρά έπαιξαν με τα τετράδια και τους μαρκαδόρους που είχα πάρει μαζί και 21.30 νταν αναχωρήσαμε καθώς υπήρχε δεύτερος γύρος κρατήσεων.
  • Πτώμα από την γεμάτη μέρα κοιμηθήκαμε όλοι αρκετά νωρίς.
  • Κυριακή και δυστυχώς ο καιρός κάπως κρύωσε, κάπως συννέφιασε.....
  • Έτσι, μετά το πρωινό μας, επιδοθήκαμε στα συμμαζέματα και τα πακεταρίσματα και 10.00 είμασταν ήδη όλοι φορτωμένοι.
  • Προορισμός το Chamonix ώστε να το περπατήσουμε λιγάκι με την ησυχία μας.
  • Και καταφέρνει να συνδυάσει τη ζωή και τις επιλογές μιας πόλης αλλά και την γραφικότητα ενός ορεινού χωριού.
  • Περπατήσαμε, χαζέψαμε τα καταστήματα, φωτογραφήσαμε (εννοείται) και ήπιαμε τον καφέ μας στην πανέμορφη και τόσο chic Joséphine
  • Εκεί για πρώτη φορά ακούσαμε ότι η παραγγελία των γλυκών που βλέπαμε στη μικρή βιτρίνα περιορίζεται μόνο σε όσους πάρουν ολοκληρωμένο μενού για το γεύμα τους.
  • Anyway, η ατμόσφαιρα ήταν τόσο όμορφη που τίποτα δεν μας πτόησε.
  • Από εκεί περπατήσαμε λιγάκι (είχε πολύ αέρα) και κατευθυνθήκαμε προς το προορισμό του μεσημεριανού μας, στο εστιατόριο Cap Horn
  • Πολύ όμορφος χώρος, με βεράντα καλυμμένη με ξύλο και γυαλί και τον ήλιο να μας ζεσταίνει τα πρόσωπα, ιστιοπλοϊκές χροιές διάσπαρτες (Cap Horn είναι άλλωστε το νοτιότερο ακρωτήρι της Χιλής) και μενού με ασιατικές επιρροές (εγώ πήρα bao buns με teriyaki Tempeh, εξαιρετικό).
  • Ώρα για αναχώρηση και επιστροφή στα ελβετικά εδάφη.
  • Απογευματάκι είμασταν λοιπόν σπίτι για τακτοποίηση, ξεκούραση και συμμαζέματα.