HOW WAS YOUR WEEK?

λευκάδα νικιάνα σπίτι βίλα ενοικίαση διακοπές αδέλφια οικογένεια

• Δευτέρα και ήρθε η ώρα της αναχώρησής μας από την Τζια.
  • Πακετάραμε, μοιράσαμε τα νερά και τα φαγητά στους φίλους που θα παρέμεναν στο νησί, έφτιαξε ο Στεφανάκος κάρτες για τους μικρούς του φίλους (παλιούς και νέους) και μεσημεράκι (με μία ώρα καθυστέρηση) αναχώρησε το πλοίο μας για Λαύριο.
  • Απογευματάκι είμασταν σπίτι, γρήγορο ξεπακετάρισμα, μπάνια, πλυντήρια και επίσκεψη στους γονείς μου.
  • Εκεί το κλίμα ήταν κάπως τεταμένο καθώς ο αδελφός μου βρισκόταν 3ήμερο εκτός και η μικρή Αριάννα περνούσε δύσκολα.
  • Μία κασέτα όμως τα έσωσε όλα!
  • Ναι, κασέτα από τις παλιές που γράφαμε και αφιερώναμε.
  • Μάλλον της αδελφής μου ήταν και κεντρικό θέμα ήταν η Άννα Βίσση. Εντάξει! Τι να σας λέω! Μουσική στη διαπασών και τρελοί χοροί από όλους.
  • Μετά ακολούθησε διαγωνισμός beat box. Πόσο γελάσαμε! Εκτονώθηκε η ένταση, ιδρώσαμε και γίναμε όλοι παιδιά.
  • Τρίτη και το πρόγραμμα είχε μικρές δουλειές εντός, κολυμβητήριο για τα μικρά με την γιαγιά τους και αναχώρηση το απόγευμα για το ΟΑΚΑ και τον φιλικό αγώνα μπάσκετ μεταξύ Ελλάδας και Ισπανίας.
  • Ο συνοδοιπόρος, εγώ, η γιαγιά και τα 3 ξαδελφάκια.
  • Πόσο ωραία περάσαμε! Ωραία ατμόσφαιρα, τα μικρά ενθουσιασμένα να χειροκροτούν και να φωνάζουν "Ελλάς" και βεβαίως ο μοναδικός Γιάννης Αντεντοκούμπο που με το που έμπαινε μεταμόρφωνε όλη την ομάδα και ολόκληρο το γήπεδο.
  • Δεν το χορτάσαμε! Θέλαμε και άλλο!
  • Τετάρτη και επέστρεψα στο κλασικό ραντεβού στον χειροπράκτωρ και μετά κατεβήκαμε οικογενειακώς στη Γλυφάδα για ανεύρεση νέας βαλίτσας (η αγαπημένη μου, μεγάλη βαλίτσα που μετρά γύρω στα 15 χρόνια μετρούσε τις τελευταίες τις ημέρες) και μερικές αγορές καλλυντικών.
  • Το μεσημέρι μάς έκλεισε με εξαιρετικές μακαρονάδες στο La Pasteria το οποίο είχα χρόνια να επισκεφθώ. Αν βρεθείτε δοκιμάστε την Primavera!
  • Το απόγευμα ανηφορίσαμε προς Κηφισιά για να επισκεφθούμε τα βορινά ανίψια μας που επέστρεψαν από τις κατασκηνώσεις τους.
  • "Θα είναι και η γιαγιά στην Κηφισιά;" Όχι Στεφανάκο μου γιατί είναι διακοπές. "Καλά τι διακοπές; Αφού δεν δουλεύει! Όλο το χρόνο διακοπές δεν κάνει;".
  • Ήπιαμε τους καφέδες μας στο μπαλκόνι, τα είπαμε οι μεγάλοι και βραδάκι αφήσαμε τον Στεφανάκο εκεί για διανυκτέρευση (όπως είχε ζητήσει) και εμείς ανηφορίσαμε στο κέντρο της Κηφισιάς για ποτά και ελαφρύ τσίμπημα στο Different Beast.
  • Του κουμπάρου έγινε! Γιατί στην παρέα είχαμε 3 κουμπάρους: τον Δημήτρη που μας πάντρεψε, τον Θοδωρή που βάπτισε τον Στεφανάκο και τον Χρήστο που του έχουμε βαφτίσει τον γιο του. Τι πλάκα!
  • Και περάσαμε τόσο ωραία!
  • Πέμπτη και ξυπνήσαμε με την άνεσή μας και ανηφορίσαμε για Κηφισιά ξανά ώστε να παραλάβουμε τον μικρό. Τα πέρασαν εξαιρετικά, έφτιαξαν σπιτικές πίτσες (του Στεφανάκου χωρίς τυρί εννοείται), είδαν ταινία και κοιμήθηκαν και οι 3 παρέα.
  • Πίσω ξανά στη Βούλα για ξεκούραση και υποδοχή των έταιρων κουμπάρων (άρτι αφιχθέντες από την Μάνη).
  • Παραγγείλαμε σουβλάκια, φάγαμε στη βεράντα, άντρες και παιδιά μεταφέρθηκαν εντός για τον ποδοσφαιρικό αγώνα του ΠΑΟ ενώ εμείς, τα κορίτσια, παραμείναμε έξω αναλύοντας ότι μπορείτε να φανταστείτε... από τα σχολεία και τις δραστηριότητες των παιδιών μέχρι τις δουλειές και τον προσωπικό χρόνο που πασχίζουμε να αποκτήσουμε.
  • Αργά το βράδυ αποχαιρετιστήκαμε (γιατί δεν θα ξανασυναντιόμασταν μέχρι να αναχωρήσουμε για Ελβετία) και φτιάξαμε εμείς στα γρήγορα βαλίτσες -ξανά.
  • Γιατί την Παρασκευή αναχωρήσαμε 3 αδέλφια - 3 οικογένεις - 3 αυτοκίνητα για ... Λευκάδα!
  • Και η διαδρομή ήταν εύκολη και γρήγορη, κάναμε μία στάση όπου συναντήσαμε την οικογένεια της αδελφής μου (γιατί ο αδελφός μου ξεκίνησε λίγο αργότερα) και μεσημέρι είμασταν στη Villa Asteria πάνω από την Νικιάνα.
  • Τι φοβερή θέα! Με την πισίνα δίπλα και τον ήλιο, δεν ήθελες τίποτα άλλο.
  • Κατέφτασε και ο αδελφός μου με την οικογένειά του, χωρίσαμε τα δωμάτια, τακτοποιηθήκαμε και ξεκινήσαμε τις ετοιμασίες για το δείπνο που είχαμε κλείσει εδώ και εβδομάδες.
  • Έλα όμως που ο καιρός είχε άλλα σχέδια! Καμιά ώρα πριν την κράτησή μας, μας ειδοποίησε το εστιατόριο ότι πέφτει χαλάζι και ότι ο δρόμος είναι απροσπέλαστος! Πόσο κρίμα.
  • Δεν το βάλαμε όμως κάτω! Ντυμένοι - στολισμένοι ξεκινήσαμε για το κέντρο της Λευκάδας. Εντάξει... μετά από 10' οδήγημα άνοιξαν οι ουρανοί στην κυριολεξία! Δεν βλέπαμε για να οδηγήσουμε!
  • Από το plan a, προχωρήσαμε στο plan b και τελικά στο plan c: σούπερ μάρκετ ώστε να μαγειρέψουμε κάτι σπίτι.
  • Μούσκεμα γίναμε για να κάνουμε τα 5 βήματα από το αυτοκίνητο στο σούπερ - μάρκετ, γεμίσαμε ένα καρότσι που θα μας έφτανε για κανά μήνα (κλασικά) και επιστρέψαμε σπίτι.
  • Το μενού το επιμελήθηκα εγώ με τον αδελφό μου και φτιάξαμε τελικά χωριάτικη σαλάτα με ντάκο και ζυμαρικά με 2 σάλτσες (κόκκινη + πέστο) και επιπλέον γαρνιτούρες για όλα τα γούστα: μπέικον, μανιτάρια....
  • Ήταν πολύ ωραία να μαγειρεύουμε παρέα και τόσο σπάνιο!
  • Αφού μαζεύτηκε το τραπέζι βγήκε βεβαίως το UNO με τα μικρά να διαπρεύουν.
  • Αργά το βράδυ μοιραστήκαμε στα δωμάτιά μας, αφού η βροχή είχε πια κοπάσει, και κοιμηθήκαμε με την ευχή να ξυπνήσουμε σε μια ηλιόλουστη ημέρα.
  • Και την χάρη μας την έκανε! Και φάγαμε πρωινό, ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε νωρίς (σαββατοκύριακο του 15-Αύγουστου βλέπετε) για το Κάθισμα.
  • Φτάσαμε και παρκάραμε χωρίς πρόβλημα και μείναμε εκεί μέχρι αργά το απόγευμα.
  • Πόσο όμορφη παραλία! Και τι εντυπωσιακό το χρώμα των νερών! Και ήταν και ζεστά!
  • Κολυμπήσαμε ξανά και ξανά, περπατήσαμε με τα μικρά κορίτσια μέχρι την άαααλη άκρη και ανακαλύψαμε έναν μικρό κόλπο με επιβλητικά βράχια, φάγαμε λουκουμάδες και σαλάτες και τοστ, γελάσαμε, αναλύσαμε, ο μικρός κοιμήθηκε, ήπιαμε....
  • Αναχωρώντας σταματήσαμε στο όμορφο χωριό του Άη Νικήτα όπου και φάγαμε μαγειρευτά.
  • Κυριακή, και αυτή τη φορά αποφασίσαμε να κινηθούμε τοπικά, ακολουθώντας τις συμβουλές της Λευκαδίτισσας φίλης Εύας (ευχαριστώ Εύα). Προορισμός μας λοιπόν ο μικρός κόλπος με το ψαρωτικό όνομα "Η Ανάσα του Ζορμπά" με ένα καταπληκτικό καφέ - μπαράκι, ένα ταβερνάκι και μια μικρή παραλία.
  • Βγάλαμε τις ομπρέλες μας, πήραμε θέσεις εναλλάξ στα τραπεζάκια για τους καφέδες μας, πέρασε ένα δύσκολο πρώτο μέρος ο Στέφανος (για αδιευκρίνιστους λόγους) αλλά επιβιώσαμε και βγήκαμε κερδισμένοι!
  • Με τον αδελφό μου πήραμε τα μικρά και σκαρφαλώσαμε στα βράχια ώστε να βγούμε στη διπλανή - ήσυχη παραλία με την εξέδρα όπου δεν σταμάτησαν να κάνουν βουτιές.
  • Απογευματάκι μεταφερθήκαμε στο ταβερνάκι όπου φάγαμε εξαιρετικά και συνεχίσαμε στο σπίτι με διαγωνισμό βουτιών στην πισίνα και παιχνίδια.
  • Και το βράδυ είχαμε έξοδο στην πόλη της Λευκάδας για βόλτα και βραδινό στο Ευ Ζην με την ωραία, εσωτερική αυλή και την cool ατμόσφαιρα.
  • Η βραδιά έκλεισε με εξαιρετικό παγωτό στο Gelatopolis! Semifredo Tiramisu to die for!
  • Και τόσο γρήγορα φτάσαμε στην τελευταία μας διανυκτέρευση στη Λευκάδα. Και ήταν πολλή σύντομη η επίσκεψή μας αλλά και τόσο όμορφη! Και για το νησί που επισκεπτόμασταν για πρώτη φορά, και για αυτό το 1 long weekend που καταφέρνουμε να κάνουμε παρέα με τα αδέλφια μου κάθε χρόνο, και για το όμορφο σπίτι που μας φιλοξένησε....