HOW WAS YOUR WEEK?

τελεφερίκ ζερμάτ ελβετία χιόνι βουνό σκι εκδρομή zermatt gondola ski switzerland

• Νέα εβδομάδα, νέα προγράμματα.
  • Τη Δευτέρα λοιπόν εργάστηκα από το σπίτι γιατί προβλεπόταν ταξίδι τις επόμενες ημέρες.
  • Και χιόνιζε σχεδόν όλη την ημέρα. Έχει μια "αριστοκρατική", ήσυχη ομορφιά το χιόνι.
  • Το θαύμαζα λοιπόν από την τζαμαρία ενώ δούλευα.
  • Ο συνοδοιπόρος παρέλαβε τον μικρό επιστρέφοντας από το γραφείο και ακολουθήσαμε το κλασικό μας πρόγραμμα με φαγητό, παιχνίδι, μπάνια, ορθογραφία και χαλάρωση.
  • Τρίτη, και ξανά δουλειά από το σπίτι για εμένα - από το γραφείο για τον συνοδοιπόρο.
  • Το απόγευμα όμως αφού άφησα τον Στεφανάκο στο ποδόσφαιρο, συνέχισα για το κέντρο της Λωζάνης και ένα μάθημα barre.
  • Επιστροφή σπίτι για αλλαγή σκυτάλης καθώς έπρεπε να φύγει ο συνοδοιπόρος για την προπόνηση μπάσκετ του.
  • Μιλάμε για οργάνωση με ακρίβεια λεπτού για να τα προλάβουμε όλα.
  • Παίξαμε ωραία με τον Στεφανάκο, κάναμε τα μπάνια μας και αφού κοιμήθηκε ετοίμασα εγώ τη μικρή μου βαλίτσα.
  • Συνομιλίες με κάποιους συναδέλφους για το μικρό ταξίδι (κλασικά για το τι να πακετάρουμε), επιστροφή του συνοδοιπόρου και ύπνος.
  • Την Τετάρτη κατά τις 07.30 κατέφτασε η συνάδελφος και φίλη Hasti με ένα uber ώστε να πάμε παρέα στον σταθμό και να πάρουμε το τρένο παρέα με καμιά δεκαριά ακόμα συναδέλφους.
  • Προορισμός το όμορφο Zermatt.
  • Η Vice President της ευρύτερης ομάδας μας αποφάσισε να μας κάνει "δώρο" αυτό το μικρό ταξίδι για όσους εργαζόμαστε από την Ελβετία.
  • Μετά από μία αλλαγή τρένου, μία επιπλέον αναμονή 15' λόγω χιονοστιφάδας, πολλές συζητήσεις (κυρίως εκτός δουλειάς), εντυπωσιακά τοπία και όμορφο ήλιο, φτάσαμε στο Zermatt.
  • Εκεί το πρόγραμμα ήταν αρκετά "σφιχτό" οπότε αφήσαμε γρήγορα τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο, πήραμε τα μικρά - ηλεκτρικά ταξί μέχρι τον σταθμό των τελεφερίκ και επιβιβαστήκαμε σε δόσεις με προορισμό το Trockener Steg στα 2.900 μέτρα υψόμετρο.
  • Η διαδρομή εκπληκτική και επειδή διαρκεί αρκετά προλαβαίνεις και να δεις και να φωτογραφίσεις με την άνεσή σου, κυρίως βεβαίως τον πρωταγωνιστή, το Matterhorn.
  • Αποβίβαση ώστε να φάμε στο Ice Buffet Restaurant κάπως με την ψυχή στο στόμα καθώς είχαμε ήδη καθυστερήσει για το Town Hall της ομάδας.
  • Και καλά εμείς οι 35 που είμασταν εκεί, άλλοι τόσοι ήταν online οπότε απλά μας περίμεναν για να ξεκινήσει το call.
  • Με τα τιραμισού στο χέρι σε χάρτινα πιάτα, περπατήσαμε 3' στο χιόνι ώστε να μεταφερθούμε σε ένα διπλανό κτίριο με συνεδριακό χώρο για το Town Hall.
  • Η συνάντηση διήρκησε περίπου 2 ώρες, με αρκετές ανακοινώσεις, κάποιες απρόσμενες, και πολλές συζητήσεις στο background.
  • Τρέξιμο μετά πάλι καθώς η τελευταία gondola για το Zermatt αναχωρούσε στις 16.15.
  • Και είχε πέσει πια ο ήλιος και είχε ένα κρύο! -14 C!
  • Περπατήσαμε μέχρι το ξενοδοχείο (μια διαδρομή 20' περίπου) και απλά ξεπαγιάσαμε! Πόνεσαν τόσο πολύ τα δάχτυλά μου που δεν μπορούσα να τα κουνήσω.
  • Βουρ για το ξενοδοχείο Alex και το πανέμορφό του σαλόνι!
  • Το lobby ήταν πραγματικά τεράστιο, με ένα μεγάλο κεντρικό μπαρ και πολλές γωνίες με τζάκια, βελούδινους καναπέδες, βαρύ ξύλο και βαθύ κόκκινο, υπέροχους χριστουγεννιάτικους στολισμούς και ζεστασιά!
  • Ιδανικό σκηνικό για έναν ζεστό καφέ δίπλα στο τζάκι.
  • Ώρα πολλή όμως δεν είχαμε οπότε χωριστήκαμε στα δωμάτιά μας (το δικό μου ήταν σαν μικρό διαμέρισμα!) για ένα γρήγορο ντους, αλλαγή και ραντεβού στο εστιατόριο του ξενοδοχείου για το δείπνο μας.
  • Και όπως αναμενόταν, ήμουν η μόνη χορτοφάγος οπότε είχα ειδικό μενού.
  • "Προτιμάς ψάρι ή ζυμαρικά;". Ω ναι, πολλοί ακόμα πιστεύουν ότι τα ψάρια δεν είναι ζώα άρα οι χορτοφάγοι τα τρώνε.
  • Δείπνο λοιπόν, κρασιά, ανταλλαγή των χειρόγραφων καρτών που είχαμε να γράψουμε στον "τυχαίο" παραλήπτη που μας έτυχε μετά από κλήρωση (ο δικός μου δεν ήταν παρών, αλλά ο secret santa μου ήταν και συγκινήθηκα πολύ με τα λόγια του!) και αναχώρηση για το μπαρ Mamacita όπου μας περίμενε live μπάντα.
  • Κουράγια πολλά δεν είχαμε οι περισσότεροι (ούτε ποτό δεν ήπια εγώ) οπότε ακούσαμε λίγο την μπάντα, χορέψαμε και αναχωρήσαμε για ύπνο.
  • Έλα όμως που η θερμοκρασία του δωματίου ήταν σε κατάσταση Σαχάρας! Πω πω... πόση ζέστη! Ένιωθα και πολλή βαριά με όλο το φαγητό και τα κρασιά και πήγε 04.00 μέχρι να με πάρει ο ύπνος! Μεγάλη ταλαιπώρια!
  • Το πρωί στις 08.30 ήμουν ήδη κάτω για το πρωινό παρέα με τους συναδέλφους (πολλοί είχαν ταλαιπωρηθεί το βράδυ σαν και εμένα), κάναμε μια γρήγορη βόλτα στο κέντρο ώστε να πάρουμε κάποια δωράκια και 11.00 επιβιβαστήκαμε στο τρένο για την επιστροφή μας.
  • Πήγε 15.00 μέχρι να φτάσω σπίτι, τόσο κουρασμένη από την έλλειψη ύπνου.
  • Τσίμπησα κάτι στα γρήγορα, ξάπλωσα λιγάκι και αναχώρησα ώστε να πάρω τον Στεφανάκο από το σχολείο.
  • "Μαμά, πολύ απασχολημένη είσαι τον τελευταίο καιρό." Αχ ναι.
  • Του έδωσα και την χειροποίητη, ξύλινη σφεντόνα που του είχα πάρει και ενθουσιάστηκε.
  • Ενώ του μιλούσα για το ταξίδι και του έλεγα πως δεν κοιμήθηκα καθόλου καλά μου απαντά "Μα δεν είχες κανένα doudou μαζί σου μαμά! Για αυτό δεν κοιμήθηκες καλά! Την επόμενη φορά θα σου δώσω το μικρό αρκουδάκι που έχω που λέγεται Στέφανος".
  • Ενώ το σώμα μου παρακαλούσε να μείνω σπίτι και να κοιμηθώ, η ψυχή μου τελικά κέρδισε και έτσι ντύθηκα και στις 18.00 αναχώρησα για το κέντρο της Λωζάνης.
  • Βλέπετε, πολύ πριν η VP μας, μας ανακοινώσει το ταξίδι στο Zermatt, είχαμε κανονίσει κάποιοι συνάδελφοι να συναντηθούμε στην Χριστουγεννιάτικη Αγορά της Λωζάνης παρέα με τους φίλους που είχαν απολυθεί το καλοκαίρι. Ε, δεν μπορούσα να μην τους δω.
  • Δεν το μετάνιωσα λοιπόν καθόλου που πήγα σερί!
  • O Danijel, o Constantin, η Nirmala, η Hasti, ο Olivier και εγώ είμασταν τελικά (αρκετοί έμειναν τελικά σπίτι μετά το Zermatt) και ξεκινήσαμε με ζεστό κρασί στην πλατεία του St Francois και συνεχίσαμε με ελαφρύ δείπνο στο Flon.
  • Πόσες αγκαλιές κάναμε, ειδικά με τον Danijel και τον Constantin με τους οποίους δούλευα πολύ στενά και μου λείπουν πολύ. Και πόσα είχαμε να πούμε, επαγγελματικά αλλά κυρίως προσωπικά.
  • Πόσο ωραία κοιμήθηκα το βράδυ της Πέμπτης! Βάλσαμο!
  • Παρασκευή, και πρωί πρωί ξεκίνησα με μάθημα γαλλικών. Non - stop αυτή η εβδομάδα.
  • Το απόγευμα επισκέφθηκε ο συνοδοιπόρος έναν καρδιολόγο και επέστρεψε με holder ώστε να κάνει έναν 24ωρο έλεγχο.
  • Εγώ άδειασα την βαλίτσα μου, μαγείρεψα, ξεκουράστηκα, λούστηκα ....
  • Το Σάββατο πήρα το λεωφορείο πρωί - πρωί με τη φίλη Τίνα για το μάθημα barre.
  • Ήπιαμε μετά τον καφέ μας παρέα, ήσυχα και ωραία, τα είπαμε, αγοράσαμε κάποια δώρα, και αφού άφησαν οι  υπόλοιποι τα μικρά στο ελληνικό σχολείο, συναντηθήκαμε για μεσημεριανό στο un po di piu συνολικά 4 οικογένειες (άνευ τέκνων).
  • Παραλαβή του Στεφανάκου, σούπερ-μάρκετ οικογενειακώς και επιστροφή σπίτι για ... μαγειρικές.
  • Ο συνοδοιπόρος ξεκίνησε ένα χοιρινό με δαμάσκηνα ενώ εγώ έφτιαξα ένα bourguignon μανιταριών και μία vegan τάρτα gingerbread - καραμέλα.
  • Non - stop μέχρι το βράδυ με ετοιμασίες, συμμαζέματα, βιντεοκλήσεις....
  • Κυριακή, και είχαμε το καθιερωμένο Secret Santa αλλά αυτή τη χρονιά σπίτι μας.
  • Carlo, Lauren, Kaio, Zena, Jessica, Nico και εμείς!
  • Στρώθηκε το τραπέζι, μπήκαν τα δώρα κάτω από το δέντρο, βγήκαν τα bubbles (που λέει και ο Carlo), άρχισαν οι συζητήσεις και τα φαγοπότια.
  • Και έχουμε πάντα τόσα να πούμε! Πέρασε η ώρα ... νεράκι.
  • Και τα δώρα φέτος ήταν ίσως τα πιο πετυχημένα! Εμένα ήταν ο Nico ο Secret Santa μου και μου έφερε το βιβλίο The Bee Sting. Μακράν το πιο "χοντρό" βιβλίο που κατέχω! Θα είναι σίγουρα το βιβλίο των φετινών γιορτών (μπορεί να με βγάλει μέχρι το καλοκαίρι βέβαια... χιχι).
  • Αργά το απόγευμα αγκαλιαστήκαμε σφιχτά, ευχηθήκαμε Καλές Γιορτές καθώς όλοι μας θα ταξιδέψουμε στις χώρες μας εντός των επόμενων 2 εβδομάδων, και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τα μέσα Ιανουαρίου πια.
  • Πλυντήρια, καθαριότητες, σκούπες.... χαμός όπως καταλαβαίνετε.
  • Πήγε βράδυ για να κάτσουμε στον καναπέ και να παίξουμε μια monopoly με τον Στεφανάκο.
  • Είναι ο Δεκέμβριος ένας πολύ πολυάσχολος μήνας αλλά ας είναι η κούραση να έρχεται πάντα από τέτοια.... δείπνα, εκδρομές, συναντήσεις, μαγειρικές. Αμήν.