HOW WAS YOUR WEEK?

2024 αθήνα στοά σπυρομήλιου γιορτές φωτισμός σύνταγμα

• Πρώτη μέρα της εβδομάδας, του μήνα και του έτους! 2024!
  • Ξέχασα να σας γράψω ότι βεβαίως ο Άη Βασίλης έφερε το δώρο του Στεφανάκου (τον είχαμε ειδοποιήσει ότι θα είμαστε στο βουνό) και ήταν το Nintendo Switch. Καταλαβαίνετε ενθουσιαμό.
  • Ενώ κοιμηθήκαμε αργά, ξυπνήσαμε νωρίς καθώς έπρεπε να πακετάρουμε και οι δύο οικογένειες, να συμμαζέψουμε το σπίτι και να είμαστε πίσω στην Κηφισιά για το καθιερωμένο, Πρωτοχρονιάτικο γεύμα στο σπίτι της πεθεράς μου.
  • Όπως και έγινε! Μεσημεράκι είμασταν εκεί, αρκετά νωρίς ώστε να βοηθήσουμε και στα στησίματα.
  • Καμιά εικοσαριά άτομα μαζευτήκαμε, φάγαμε, ήπιαμε, κόψαμε την πίτα (το φλουρί το κέρδισε η κα Μαρία), συζητήσαμε, χαλαρώσαμε μέχρι το απόγευμα όπου και επιστρέψαμε σπίτι μας για την πολυπόθητη ξεκούραση και ανασυγκρότηση.
  • Τρίτη, και εννοείται προτεραιότητα είχε το στήσιμο του Nintendo Switch.
  • Ένα παιχνίδι έφερε ο Άη Βασίλης μαζί με την κονσόλα, αυτό με τα σπορ που παίζεις κανονικά με τα χέρια και τα πόδια, και όπως αναμενόταν όλοι μπήκαμε στο παιχνίδι και το ευχαριστηθήκαμε.
  • Το μεσημέρι ήρθαν από το σπίτι και η Αρτεμούλα με τον μπαμπά της (που είχαμε να δούμε από τα Χριστούγεννα καθώς έκαναν μια ωραιότατη εκδρομή στην Αλσατία και στη Γερμανία) και μπήκαν και αυτοί στο παιχνίδι.
  • Συνεχίσαμε με βόλτα στη Γλυφάδα, φαγητό στο Friday's (εγώ σαλάτα μήπως και ισορροπήσει λίγο η κατάσταση) και συνέχεια σπίτι της αδελφής μου με το που επέστρεψε από τη δουλειά ώστε να συζητήσουμε τα της εκδρομής τους και βεβαίως να παίξουμε ξανά τα interactive παιχνίδια (πόσο γελάσαμε!).
  • Παραγγείλαμε το sushi μας και κόψαμε και την πίτα η οποία φάνηκε να μην έχει φλουρί (την επομένη αποκαλύφθηκε καθώς ήταν καλά κρυμμένο σε ένα από τα "ουδέτερα" κομμάτια).
  • Τετάρτη, και εγώ ξεκίνησα με ακόμη ένα μάθημα πιλάτες.
  • Όχι να το παινευτώ, αλλά οι μαθήτριες είμασταν εγώ και μία από τις καθηγήτριες του στούντιο που είχε κενό εκείνη την ώρα, και μάλλον εκείνη κουράστηκε περισσότερο σε κάποια σημεία.
  • Το μεσημεράκι κατεβήκαμε απαρτία στην Γλυφάδα για κάποιες μικρές αγορές (μετά από μήνες, μην πω χρόνια, συζητήσεων, ανανεώθηκε ο MACης!) και κούρεμα του Στεφανάκου, και συνεχίσαμε στο σπίτι των γονιών μου όπου ο Στεφανάκος είχε παραγγείλει τη διάσημη ψαρόσουπα της μαμάς μου.
  • Κόψαμε και εκεί την πίτα (το φλουρί έπεσε στο σπίτι), τα είπαμε και το απογευματάκι επιστρέψαμε εμείς σπίτι ενώ ο Στεφανάκος έμεινε με την ξαδέλφη του για διανυκτέρευση.
  • Εμείς λοιπόν είχαμε έξοδο, με την αδελφή μου και τον άντρα της, στο καθιερωμένο θέατρο + δείπνο που διοργανώνουμε κάθε Χριστούγεννα.
  • Αυτή τη φορά παρακολουθήσαμε την παράσταση The Humans
  • Έργο του Αμερικανού Stephen Karam, βραβευμένο με Tony Award και σκηνοθετημένο από τον Κ. Μαρκουλάκη.
  • Θα το χαρακτήριζα έργο χαρακτήρων, με εξαιρετικούς ηθοποιούς (Θ. Μπαζάκα, Λ. Γεωργακόπουλος, Ε. Μακρή, Μ. Πετεβή, Κ. Ασπιώτης και Ξ. Καλογεροπούλου) οι οποίοι μεταφέρουν κλασικές στιγμές οικογενειακής "τρέλας" που μάλλον όλοι μας έχουμε πάνω - κάτω ζήσει.
  • Συνεχίσαμε με δείπνο στο Black Duck (παρόλο που είχε πάει πια 23.00) και επιστροφή αργά σπίτι.
  • Πέμπτη, και είχα πρωινό - πρωινό ραντεβού για μανικιούρ.
  • Παραλάβαμε τον Στεφανάκο ο οποίος είχε περάσει εξαιρετικά το βράδυ του, και κατευθυνθήκαμε στο τοπικό μας μπασκετάκι όπου συναντήσαμε τους φίλους Χριστόφορο, Άλκη και Μυρσίνη.
  • Τι ήλιος! Με το κοντομάνικο έμεινα στο τέλος!
  • Τα αγόρια διοργάνωσαν επιτόπου αγώνα ποδοσφαίρου μαζί με κάτι άλλα παιδάκια ενώ εγώ τους παρακολουθούσα απολαμβάνοντας ήλιο.
  • Προστέθηκαν στην παρέα και η ανιψιά μου με τον μπαμπά της και όλοι μαζί μεταφερθήκαμε στο μικρό εστιατοριάκι που ανακαινίστηκε πρόσφατα όπου φάγαμε πίτσα, γιαούρτια και σάντουιτς.
  • Απογευματάκι επιστρέψαμε σπίτι για ξεκούραση, καφέ, συμμαζέματα και πακεταρίσματα.
  • Ήρθαν και οι γιαγιάδες, ο παππούς και η οικογένεια της αδελφής μου, παραγγείλαμε σουβλάκια, παίξαμε rummy....
  • Εγώ πετάχτηκα και για ένα τελευταίο μάθημα πιλάτες.
  • Παρασκευή, και ευτυχώς η πτήση μας ήταν μεσημέρι οπότε το πρωί μαζέψαμε με την άνεσή μας, πήραμε το πρωινό μας, τακτοποιήσαμε, αποχαιρετήσαμε τις οικογένειες και αναχωρήσαμε παρέα με την μαμά μου για το αεροδρόμιο.
  • Έλα όμως που λίγο πριν φτάσουμε συνειδητοποιήσαμε ότι ο Στέφανος ξέχασε την backpack του η οποία είχε μέσα και το nintendo!
  • Τρεχάτε ποδαράκια μου! Με το που μας άφησε η μαμά στο αεροδρόμιο, ξεκίνησε για πίσω ώστε να φέρει την τσάντα.
  • Κάναμε εμείς τα check in μας, ήρθε και η μαμά με την τσάντα, τσιμπήσαμε και επιβιβαστήκαμε.
  • Πρώτη φορά ζήσαμε την εμπειρία της Business Class καθώς ο συνοδοιπόρος είχε κάνει bid για αναβάθμιση θέσης το οποίο και έγινε δεκτό.
  • Η πτήση ήταν ούτως ή άλλως μικρή οπότε η εμπειρία ήταν περιορισμένη αλλά σίγουρα όμορφη. Με τις άνετες θέσεις, το ζεστό φαγητό, την επιλογή καφέδων - τσαγιών - ποτών, την ησυχία, την προτεραιότητα στο check in και στις βαλίτσες.
  • Έτσι, πρώτοι πήραμε τις βαλίτσες μας, μας παρέλαβε το βανάκι, μας πήγε στο αυτοκίνητό μας και αργά το απόγευμα είμασταν σπίτι.
  • Ελαφρές τακτοποιήσεις, μπάνια και ύπνος.
  • Από τους 20 με ήλιο πέσαμε μονομιάς στους 3 βαθμούς με βροχή.
  • Σάββατο, και επανήλθα στη ρουτίνα μου με το καθιερωμένο μάθημα TRX.
  • Μόνη (καθώς η φίλη Τίνα δεν είχε πατήσει ακόμα ελβετικό έδαφος), με 1-2 επιπλέον κιλά αλλά με νέο κολάν και ανανεωμένη διάθεση.
  • Είναι αυτό το τελευταίο μέρος με τις σανίδες, πραγματικό βασανιστήριο! Πραγματικό όμως.
  • Πήρα τον καφέ μου μετά και για πρώτη φορά ever, μη-Έλληνας άκουσε το "ν" πριν το "δ" στο ανδριάνα και όταν πήγε να γράψει το όνομά μου με ρώτησε, είναι adriana ή andriana! Τον ευχαρίστησα για αυτό το δώρο που μου έκανε, του εξήγησα ότι πρώτη φορά κάποιος το πρόσεξε, μου χαμογέλασε, έγραψε το όνομά μου σωστά και έμεινε στην ιστορία.
  • Επιστροφή σπίτι όπου τα αγόρια είχαν ήδη μαζέψει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Τι δώρο!
  • Παρέα πήγαμε στο εμπορικό κέντρο το μεσημέρι όπου τσιμπήσαμε, νοικιάσαμε τον εξοπλισμό σκι του Στέφανου, αγόρασα μία πρίζα για τον νέο MACη, πήγαμε σούπερ-μάρκετ και επιστρέψαμε σπίτι παρέα με το παραδοσιακό στεφάνι για τον εορτασμό των Θεοφανείων (το οποίο κρύβει έναν μικρό βασιλιά και σου δίνει μία κορώνα για τον νικητή που σε εμάς ήταν ο συνοδοιπόρος).
  • Χαλάρωση σπίτι, τακτοποιήσεις, ζεστό τσάι, ταξιδιωτικές εκπομπές, μπάνια...
  • Κυριακή, και ο κήπος είχε μια λεπτή στρώση χιονιού.
  • Ο συνοδοιπόρος έφυγε για ένα μάθημα box ενώ εγώ ολοκλήρωσα τις βαλίτσες.
  • Παίξαμε με τον Στεφανάκο Monopoly, μαγείρεψα φακές, επέστρεψε και ο συνοδοιπόρος και φάγαμε παρέα.
  • Στο μεταξύ το έριξε και το ελαφρύ χιονάκι του.
  • Και το υπόλοιπο απόγευμα το περάσαμε με τζάκι, εκπομπές μαγειρικής και ταξιδιού, γράψιμο, παιχνίδια και βιντεοκλήσεις (ήταν πολλοί οι Γιάννηδες!).
  • Ότι έπρεπε δηλαδή πριν επιστρέψουμε σε σχολεία και δουλειές.
Καλή εβδομάδα! Η πρώτη εργάσιμη -για εμάς- αυτού του έτους. Στείλτε θετική ενέργεια.