How was your week?

• Έφτασαν στο email μου τραγούδια ξεχωριστά.. που με έκαναν να δακρύσω.
  • Κάναμε την καθιερωμένη (του 2μήνου) επίσκεψη στη Γαλλία για ξηρά τροφή. Και καταφέραμε και πήραμε και πίσω για 1η φορά τον φόρο.
  • Ανακαλύψαμε μία ολόκληρη πολιτεία 5 λεπτά από το σπίτι μας! Το Festi Camping ενόψει του 4ήμερου μουσικού φεστιβάλ της πόλης! Τι ξύλινες ξαπλώστρες, τι χειροποίητο bowling, τι παιχνίδια, τι σκηνές, τι μουσικές. Speechless! Και όλα αυτά 10 λεπτά από το κέντρο της πόλης, δίπλα στη λίμνη, με εξαιρετική οργάνωση και ησυχία.
  • Νοικιάσαμε τα ποδήλατά μας και αφιερώσαμε όλο το πρωινό του Σαββάτου στις βόλτες!
  • Έσπασα όλα τα προσωπικά μου ρεκόρ (δεν ήταν και δύσκολο... ) κάνοντας ποδήλατο για 2, 5 ώρες μέσα στον ήλιο (ναι, πάλι καήκαμε), τα ποτάμια, τις λίμνες, τα κάμπινγκ, τα δάση, τα ιστιοπλοϊκά, τα μονοπλάνα, τα άλογα και τους κύκνους. Μαγικά τοπία!
  • Επιστρέψαμε εξουθενωμένοι αλλά τόσο γεμάτοι.
  • Ήπιαμε το ποτό του Σαββάτου και γλιτώσαμε στο τσακ την μπόρα!
  • Και γνωρίσαμε την Ιωάννα, φίλη των φίλων μας.
  • Παίξαμε το κυριακάτικό μας τένις και νομίζω ότι κάθε φορά είμαστε και καλύτεροι. Λέτε να είναι η ιδέα μου;
  • Επισκεφτήκαμε 1η φορά το σπίτι νέων φίλων στo Cortaillod και συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν λίγο πιο πάνω από την ποδηλατική μας βόλτα.
  • Μας υποδέχτηκε στο ασανσέρ ο μικρός Αλέξανδρος ο οποίος ήταν πολύ κοινωνικός και γλυκός.
  • Μας τελείωσε και ο Frank... μέχρι την Άνοιξη του 2016 δηλαδή.
  • Και για να μην έχουμε στερητικό σύνδρομο, ξεκινήσαμε το Homeland. Εντυπώσεις κανείς;
  • Ήταν τόσο γεμάτο και όμορφο το σκ που ήρθε η Δευτέρα και είχαμε και οι 2 την αίσθηση ότι είχαμε πάει εκδρομή.
  • Και ο καιρός έπεσε μέσα και δεν έπαψε να βρέχει για 2 ημέρες.....
  • Το φρυγανισμένο ψωμί έχει θεϊκή προέλευση! Αν λιώσει και απαλά από πάνω του μια λεπτή στρώση τυριού και μετά το δροσίσεις με φρέσκια τομάτα... πω πω πω!
  • Έκανα την 1η μου ever απόπειρα μαρμελάδας και όπως πολύ εύστοχα δήλωσε ο συνοδοιπόρος: Time consuming, low volume, high price and over πηξτed. Από γεύση όμως καλά τα πήγαμε.
  • Αν μπορούσα να μαγνητοσκοπήσω τα όνειρά μου θα ήμουν διάσημη σεναριογράφος.
  • Λέω να καθιερώσω "no work Fridays" για την καλοκαιρινή σεζόν! Δεν είναι μια φανταστική ιδέα; Αφού μπορώ, γιατί να μην το κάνω; Γιατί, να σας πω την αλήθεια, παρασύρομαι πολύ από τις δουλειές με αποτέλεσμα μερικές εβδομάδες να μην βγαίνω καθόλου έξω τα πρωινά και να χάνω όλο τον ήλιο! Θα πειθαρχήσω όμως;
  • Steamer! Ένας νέος, ατσαλάκωτος κόσμος ανοίγεται μπροστά μου.
Καλό σαββατοκύριακο!
α.

1. Η πρώτη σαιζόν του Homeland με "κράτησε". Είχε άγχος, αγωνία, εκπλήξεις, ανατροπές και σπουδαία ερμηνεία από την πρωταγωνίστρια. Για κάποιο λόγο, που δεν έχω ακριβώς εντοπίσει, η "εξάρτηση" κράτησε ως το δεύτερο επεισόδιο του δευτέρου κύκλου. Έπειτα, το παράτησα. Δύσκολη η σύγκριση με το Frank πάντως. Που, ειρήσθω εν παρόδω, έχει τελειώσει κι εδώ, πάει ένας μήνας τώρα. Αλλά, είδες; Ούτε κιχ! Ούτε ένα spoiler!!!

Το δάκρυ του πρώτου bullet, παράσημό μου. Συγκίνηση και αγάπη!

Καλό Σ/Κ και καλή νέα εβδομάδα!

ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς το παρόν, στα μέσα του 1ου κύκλου, καλά τα πάμε με το Homeland. Εννοείται ότι Frank δεν είναι! Καλό σκ :)

Διαγραφή
    2. Ο πρώτος κύκλος (χoμ-land) ηταν κόλλημα.
      Εφτασα μεχρι τον δευτερο... μετα βαρέθηκα, σα να πήγαινε μακρια η βαλίτσα.

3. Μα όλοι να έπαθαν το ίδιο με τον 2ο κύκλο!!!